Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg eens wat duidelijker uit a.u.b.
De IE homepage (startpagina) is gewoon aan te passen in de instellingen...
Dat wil ik in mijn programma doen....
Ik snap het nog niet helemaal.
En ik denk dat ik niet de enige ben....
Begrijp ik dat je zelf een browser heb gemaakt?
Je hebt dus de internet explorer borwser gebruikt nu wil je daar de homepage veranderen?
ik heb je dat al eens uitgelegd ... dat gaat NIET. :shocked:
vb.net heeft niet genoeg toegangsrechten om het register
aan te passen !!!
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=300139
Messagebox.Show(Registry.CurrentUser.OpenSubKey("Software").OpenSubKey("Microsoft").OpenSubKey("Internet Explorer").OpenSubKey("Main").GetValue("Start Page"))
Private Sub btnZetHome_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnZetHome.Click
Shell("rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL inetcpl.cpl,,0", vbNormalFocus)
End Sub
Dat is voor IE 7, en theoretisch werkt dat perfect ... maar vb.net kan het register niet aanpassen
van microsoft toepassingen, dus kan je dat niet wijzigen! IE 7 slaat alles op in het register en dus
niet in een bestand. Als het wil testen kan je altijd:
Dan zie je je homepage!Code:Messagebox.Show(Registry.CurrentUser.OpenSubKey("Software").OpenSubKey("Microsoft").OpenSubKey("Internet Explorer").OpenSubKey("Main").GetValue("Start Page"))
Nu ... in mijn oneindige intelligentie :shocked: heb ik hier toch een oplossing voor uw probleem.
Het wat ver gezocht, geef ik toe, maar het werkt ZEKER !!!
Code:Private Sub btnZetHome_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnZetHome.Click Shell("rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL inetcpl.cpl,,0", vbNormalFocus) End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.