Homepage zonder /Index.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
hallo ik heb een vraagje.
Ik heb een internetsite klaar (staat ook op internet) alleen om op die internet site te komen moet ik achter het gewone adres (www.fonteinkerk-amersfoort.com) /Index.htm zetten anders krijg ik een fout melding..:(

Foutmelding:

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.

U bent mogenlijk niet gemachigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

Als u denk deze map of pagina te moeten kunnen raadplegen, kunt u proberen contact op te nemen met de eigennaar van de website. via telefoon nummer of email adres dat vermeld is op www.fonteinkerk-amersfoort.com.

Klik op zoeken als u naar informatie op het internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Ik heb de hele map van me website via ftp://www.fonteinkerk-amersfoort.com op de site gezet. en de site doet het dus alleen als je www.fonteinkerk-amersfoort.com/Index.htm in typed.. :confused:

wie helpt me??
Wouter.

Woutertjuh88 zei:
de site doet het dus alleen als je www.fonteinkerk-amersfoort.com/Index.htm in typed.
Je zou het eens kunnen proberen met index.html i.p.v. index.htm.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat werkt (bij mijn eigen provider maakt het niet uit welke extensie je gebruikt), maar het is altijd te proberen. :)
En anders kun je het best een mailtje naar je provider sturen en het probleem daar voorleggen.

Guus.

Laatst bewerkt:
/html heb ik ook al geprobeerd maar dat lukt dus ook niet. ik zal inderdaad even een emailtje sturen naar het bedrijf.

Wouter

had ik ook gehad met nedlinux. Hier stond, werd me verteld een map www. Daar moest alles in geplaatst worden. Heb daarvoor ook moeten bellen. Werkte daarna perfect.

Wiel

Laatst bewerkt:
ik had de fout gemaakt door Index met een hoofdletter te maken. ik heb hem nu aangepast en hij doet het nu. raar dat het om 1 lettertje dat in hoofdletter staat hij het niet doet...

vreemd want als je BV. helpmij.nl in caps doet doet hij het ook (internet adress/email adress zijn capsvrij)

in windows is er geen onderscheid tussen upper en lower case.
linux/unix systemen kennen dat wel.

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan