computeraar
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 sep 2004
Hallo,
Geruime tijd geleden heb ik met FrontPage een eenvoudige homepage aangemaakt die uitsluitend dienst doet als internet opstartpagina.
Er verschijnt dan ook een icoontje in de taakbalk met de tekst "homepage + naam prover en microsoft internet explorer"
Heb in het bestand "home.htm" de naam van de oude ISP gewijzigd in de naam van de nieuwe en daarna alle benodigde bestanden op de server van de nieuwe ISP geplaatst.
Zonder problemen kan ik nu met de url van de nieuwe ISP mijn webpage opvragen,
Wat mij echter stoort is het feit dat ik nog steeds de naam van de oude provider in de taakbalk verschijnt.
Heb inmiddels ook al een aantal keren de cache geleegd.
Ook dat geeft niet het gewenste resultaat.
Mijn kennis houdt hier helaas op.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Geruime tijd geleden heb ik met FrontPage een eenvoudige homepage aangemaakt die uitsluitend dienst doet als internet opstartpagina.
Er verschijnt dan ook een icoontje in de taakbalk met de tekst "homepage + naam prover en microsoft internet explorer"
Heb in het bestand "home.htm" de naam van de oude ISP gewijzigd in de naam van de nieuwe en daarna alle benodigde bestanden op de server van de nieuwe ISP geplaatst.
Zonder problemen kan ik nu met de url van de nieuwe ISP mijn webpage opvragen,
Wat mij echter stoort is het feit dat ik nog steeds de naam van de oude provider in de taakbalk verschijnt.
Heb inmiddels ook al een aantal keren de cache geleegd.
Ook dat geeft niet het gewenste resultaat.
Mijn kennis houdt hier helaas op.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt.