homeplug

Status
Niet open voor verdere reacties.

12youri12

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
ik heb een humeplug al een lange tijd maar nu begint hij kuren te krijgen hij slaat soms uit
en dan is hij warm en stinkt ie dan haal ik hem uit het stopcontact en laat ik hem afkoelen en dan werkt ie weer

mijn netwerk ziet er ongeveer zo uit

modem upc 25mbs naar router
router 1gigabit naar tv en xbox en naar homeplug 2
homeplug 2 naar switch 1gigabit en dan naar computers

de homeplug is

hercules eplug 200

alvast bedankt voor reactsies

Als hij erg warm wordt dan moet je eens kijken of je hem schoon kunt maken.
Misschien zitten er ventilatiegaatjes in voor de koeling en is alles dicht gaan zitten met stof.

Bij mij wordt hij ook warm en er zitten luchtsleuven in. dus dat zou bij jou ook kunnen.

Misschien kun je hem eens helemaal lostrekken (alle snoeren er uit en uit het stopcontact) en open maken om van binnen echt stofvrij te maken.
Als hij gaat stinken als hij (te) warm wordt is dat een teken dat je tegen de grens aan zit, misschien is hij dan wel stuk of stuk aan het gaan.

En heb je hem al eens open gemaakt? Hoe ziet hij er van binnen uit (wel laten afkoelen denk ik)?

Nogmaals, stank en vreemde luchtjes wijzen vaak op een component dat doorgebrand is of veeeel te warm wordt. Kortom hij lijkt aan het stukgaan te zijn... Ouderdom? Tijd voor een nieuwe?

ik had hem ook al open gemaakt maar er zaten geen verbranden of zwarten onderdelen in

Stank is altijd een teken dat er iets aan het doorbranden is... stank en niet goed functioneren is een 99% indicator dat je je homeplug beter kan vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan