Hompage.....frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZINEB

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
97
Hoi Allemaal,

Ik heb al een poosje nix meer aan mijn homepagona gedaan, nu wil ik er weer wat op zetten enz. Maar......
Ik deed dit gewoon met Frontpage 97..... heb inmiddels 2003...... Ik heb een pagina bij lycos....nu wil ik iets uploaden, mijn wachtwoord en gebr.naam heb ik onthouden(hihi) maar nu krijg je een raampje met
DOELLOCATIE.....ik weet echt niet meer wat ik daar moet antwoorden... >???:confused:

Dank je ...Zineb
 
Dat is waarschijnlijk de locatie op de server. Ik denk dat als je "/." (zonder de quotes) invult het wel moet lukken.
 
dank je voor je antwoord....maar ik begin net dus weet niet goed wat je bedoelt...
 
Doellokatie is de plaats waar het moet komen te staan, als het de hoofdpagina is moet het in de root anders in een van de mappen die er staan, bv members.lycos/zineb/laatjes.
de root is dan members.lycos/zineb
 
Hallo,

Nou ik ben even naar de pagina van Lycos gegaan en heb daar wat rond gekeken.....
Nu moest ik (volgens mij ) invullen: ftp://ftp.members.lycos.nl ....Nou dat geprobeert en mijn naam en wachtwoord, toen lukte het.
Maar........het gaat niet zo als vroeger. Je krijgt een raamje met jou http://member.lycos.nl/naam enz. aan de linker kant met voor de bestanden allemaal vraagtekentjes en de rechter kant staat ftp://enz.
Nou misschien krijg ik nog een reactie(hoop ik).
Ander ben ik zo eerst wel tevreden , want het werkt...wat een verhaal he.

Bedankt voor jullie hulp maar weer.

Gr.Zineb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan