Hoodfletter gebruik in de mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

LGiaccotto

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Hallo,

Ik heb even een vraag m.b.t. hoofdletter gebruik in de mail. Ik wil dit namelijk invoeren bij ons in het bedrijf, en als ik bij de clients kijk (outlook 2003) dan zie ik dat overal het vinkje voor hoofdlettergebruik aan staat. Echter, als ik een mail opstel is dit niet het geval. Moet ik dit nog ergens in exchange aanpassen?

Vriendelijke groet,

Lennart Giaccotto

gaat die functie gewoon uit dus dat de vinkjes weg gaan. of werkt hij niet?

bij dat laatst is een update misschien de oplossing. of een herstel instalatie.

bij die eerste. zou je misschien een macro op kunnen stellen maar dat hoort niet te moeten dus zal ook wel een wat makkelijkere oplossing voor zijn.

Het vinkje blijft aan. net zoals alle andere vinkjes die eveneens hun functie niet uitvoeren. Ik heb wel gedacht aan herstel enz., maar hij lijkt me sterk dat dit bij alle 80 clients de oplossing is.

Updates krijgt outlook niet uit veiligheidsoverwegingen ;)

maar ik weet niet waat voor server ofoz je heb maar meestal als je het op de hoofdserver instaleer gaat de rest automatisch.

en hoe moet ik clients op vatten.

gewoon allemaal op de pc offline. of kun je die benaderen via een site. en zit daar een office aplicatie op geinstaleerd?

Het betreft een windows 2003 server met exchange 2003. de clients zijn windows 2000 en xp deze draaien allemaal op outlook 2003.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan