Maartenvdb
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jul 2004
- Berichten
- 14
Ik heb via de optie "standaardbrief" 2 soorten documenten gegenereert: weken en maandoverzichten.
Daarna heb ik een hoofddocument aangemaakt om deze documenten in de juiste volgorde achter elkaar te plaatsen: overzicht september, weken september, overzicht oktober, ...
Hoe kan ik ervoor zorgen dat elk document dat ik toevoeg op een nieuwe pagina begint en dat er geen lege pagina's toegevoegd worden?
Mijn voettekst is ook verdwenen bij het invoegen in het hoofddocument.
Waar vind ik meer info over het werken met hoofddocumenten?
Daarna heb ik een hoofddocument aangemaakt om deze documenten in de juiste volgorde achter elkaar te plaatsen: overzicht september, weken september, overzicht oktober, ...
Hoe kan ik ervoor zorgen dat elk document dat ik toevoeg op een nieuwe pagina begint en dat er geen lege pagina's toegevoegd worden?
Mijn voettekst is ook verdwenen bij het invoegen in het hoofddocument.
Waar vind ik meer info over het werken met hoofddocumenten?