Hoofdletter gevoeligheid via VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafar

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Beste leden,

Ik ben bezig aan een nieuwe applicatie in Access 2010. Daarvoor moet ik helaas een eigen User login systeem maken. Dit heb ik ook gedaan, maar ik ben even curieus over het volgende:

Als mijn password string wordt gecontroleerd, controleert hij niet op hoofdlettergevoeligheid. Ik vraag me af of dit mogelijk is ...

Ik weet overigens wel een eigen beveiliging in access niet de beste is, maar eenmaal ik bezig ben dacht ik toch even kijken of ik op hoofdlettergevoeligheid van een string kan toetsen...

Nogmaals

Eigenlijk dus een VBA vraag en ik werk in Access 2010

Gr & Alvast bedankt!

Als je de module, of het wachtwoordformulier, begint met Option Compare Binary controleer je op Hoofdlettergevoeligheid. Standaard wordt Option Compare Database gebruikt; die doet dat meestal niet.

Als je de module, of het wachtwoordformulier, begint met Option Compare Binary controleer je op Hoofdlettergevoeligheid. Standaard wordt Option Compare Database gebruikt; die doet dat meestal niet.

Zoals Altijd Ocatfish heb jij gewoon het antwoord !! Hij controleerd inderdaad nu op Hoofdlettergevoeligheid

Nog bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan