Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar staat U+015E, maar wat moet ik dan doen om die letter met een cedilleKijk eens in de speciale tekens..
Deze kan je vinden in :
Start menu -> Programma's -> Bureau accessoires -> Systeem werkset -> Speciale tekens
Hier heb ik de letter aangeklikt, in het vak met de tekens kopiëren geklikt en in dit bericht op plakken: ŞŞ
ik heb het ook niet in office gebruikt, maar gewoon hier. heb je na kopiëren al geprobeerd om te 'plakken' via ctrl+v ? Want als ik wat kopiëer via de rechter muistoets en dat wil plakken in bv hotmail, dan gaat dat niet via de rechtermuistoets-> plakken, maar wel met ctrl+v. Wat voor soort programma wil je het bij gebruiken?
Ik heb het geprobeerd met Ctrl + V maar dan krijg ikIk wil het gebruiken in een adm pakket.
Maar enfin ik zal het eens proberen met Ctrl+V.
Je hoort morgen meer.
Bedankt voor de moeite. Ik vraag het wel aan de softwareleverancierWat je eventueel kan proberen is met On Screen Keyboard te werken..
Ş = een letter die bijvoorbeeld o.a. in het Turks wordt gebruikt.
Voeg het Turkse toetsenbord toe en activeer de taalbalk, je kan met een keyboard shortcut van toetsenbord wisselen naar Turks. Via start uitvoeren en type OSK tover je het On Screen Keyboard te voorschijn en kan je zien waar de Ş staat en typen..
Beetje omslachtig maar gaat wel..
Of misschien heb je hier iets aan
http://www.cardbox.com/quick/instructions.htm
Met dit tooltje kan je via de Numpad/lock en de unicode special characters schrijven..
de unicode is die 015E of F..
Laat je weten wat zij als oplossing aandragen?![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.