Hoofdtelefoon aansluiting bromt

Status
Niet open voor verdere reacties.

benmeneerjamin

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo,
Als ik iets in de hoofdtelefoon aansluiting stop, hoor je in je oorjes, of luidspreker een brom, en die gaaf niet weg, wat kan ik er aan doen?
Benmeneerjamin
(p.s ik heb een HP Compaq nx 9420 laptop)

Laatst bewerkt:
Speel eens met de instellingen in de mixer, microfoon of line-in minder of uit b.v.

Een brom in je hoofdtelefoon/speakers wordt meestal veroorzaakt door een slecht massacontact van je stekker of aansluiting.
Rommel eens wat met die stekker. kijken of dat verbeterd.

Je vraag voorlopig maar in de sectie laptop geplaatst ipv moederbord.

Een brom in je hoofdtelefoon/speakers wordt meestal veroorzaakt door een slecht massacontact van je stekker of aansluiting.
Rommel eens wat met die stekker. kijken of dat verbeterd.

Ik heb al er aan gerommeld en de volume mixer geprutst maar helpt niks

Met volume uit ook brom?
Dan zit het toch in de aansluiting, die plug/stekker een 10 tal x in en uit pluggen.

Hallo

Indien je de brom ook hebt "enkel" op batterij , kan het aan de koptelefoonaansluiting liggen.

Indien niet , en deze brom echter terugkomt , met de netadaptor terug aangesloten , kan een "defekte" netadaptor de oorzaak zijn.

Indien deze adaptor voorzien is om aan te sluiten op een geaard stopkontakt , en deze is nu aangesloten ongeaard , kan dat uiteraard ook de oorzaak zijn.

Peter

Hallo

Indien je de brom ook hebt "enkel" op batterij , kan het aan de koptelefoonaansluiting liggen.

Indien niet , en deze brom echter terugkomt , met de netadaptor terug aangesloten , kan een "defekte" netadaptor de oorzaak zijn.

Indien deze adaptor voorzien is om aan te sluiten op een geaard stopkontakt , en deze is nu aangesloten ongeaard , kan dat uiteraard ook de oorzaak zijn.

Peter

Ik heb gen batterij in mijn laptop zitten, en mijn netvoeding heb ik onlang nog nieuw gekocht, dus het lijkt me sterk als hij nu al kapot is, en ik heb hem is op een geaard stopcontact gezet, en hij bromde nog steeds, maar de luidsprekers brommen niet, alleen de aansluiting dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan