hoofdtelefoon ingang laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glowingdevil

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
hallo iedereen,
ik heb een half jaar geleden een nieuwe laptop gekocht, nu luister ik nog wel eens muziek, of kijk ik een film met een kop/hoofdtelefoon.
ik had pas geleden de laptop op mn schoot en toen brak er een stukje plastic van de voorkant van die ingang. (de aansluiting zit namelijk aan de voorkant)
nu is mijn vraag kan je die ingang vervangen en zo ja hoeveel kost het ongeveer?

alvast bedankt

ohh ja opzich zou het niet zoveel uitmaken als er een stukje plastic af is, maar het geluid krast nu en vaak heb ik ook maar aan een kant van de koptelefoon geluid. ik heb ook al een andere koptelefoon geprobeerd maar daar is het precies hetzelfde dus ik denk dat het aan de poort ligt

Zo'n connector vervangen is geen beginnen aan. Het zit meestal op het moederbord gesoldeerd en je moet via de importeur, precies dezelfde connector zien te krijgen.
Zoiets kan soms erg lang duren en het bedrag wat je daarvoor moet betalen kan schrikbarend hoog zijn. Ik zou er niet aan beginnen.

De snelste en misschien ook wel goedkoopste oplossing is om een PCMCIA kaartje als geluidskaart te kopen.
Hierbij ga ik er van uit dat je deze kan plaatsen in jouw laptop
Let wel op dat daar dan ook een hoofdtelefoonaansluiting op zit.
Bij elke goede computerzaak te koop.
Voorbeeld:
572228.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan