hoofdtelefoon/luidspeker schakelaar ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreovic

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
dit kan ik niet meer terugvinden op het forum.........er zouden schakelaars zijn voor het uitgaande geluid van je geluidskaart.
ik een creative live geluidskaart,van uit de kaart naar de subwoofer lopen 2 kabeltjes(lichtgroen en zwart).
nu zou ik graag daar een schakelaartje tussen willen zetten......dat ik kan kieze voor hoofdtelefoon of de 4 boxen die verder op de subwooder aangesloten zitten.

kan iermand een iemand zo;n schakelaartje aanwijzen via een webpagina met b.v het goede artikelomschrijving.

ik wee took anders niet hoe ik hoofdtelefoon moet aansluiten op mijn p.c........alvast bedankt

Waarom niet gewoon een splitter ertussen? Kun je gewoon in de front-ingang drukken en dan daar je koptelefoon en de front van je boxen in drukken, op die manier heb je altijd geluid (dus in je koptelefoon en uit je boxen)

mijn p.c staat beneden en dan is het wel eens lekker dat je alleen je koptelefoon kan pakken.......en dat de rest geen last heeft van jouw muziek!!!

en mijn uitgangen van mijn geluidskaart zitten aan de achterkant van mijn p.c, de subwoofer staat naast mijn p.c kast.....

ken iemand die schakelaar of splitter voor deze 2 aderige draad met 2 stekkertjes......zo dat ik daar mijn hoofdtelefoon in kan pluggen??

Zit er dan geen uit-knop op je boxen:8-0: ?

Vaakk zit er een koptelefoon ingang op één van de boxen en als je die gebruikt staan de boxen op uit, dus alleen geluid via de koptelefoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan