• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hoogste waarden boven aan en 0 waarde weg laten

Status
Niet open voor verdere reacties.

v2tw2l

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2011
Berichten
17
hallo,

zie voorbeeldje :

ik wil graag in kolom E de klas met de meeste leerlingen boven aan hebben staan.
dit is op zich niet zo'n groot punt.

alleen nou is mijn vraag hoe laat de de klas met 0 leerlingen hieruit weg, aangezien ik deze niet nodig heb.

MVG
 

Bijlagen

  • Voorbeeldje.xlsx
    9,3 KB · Weergaven: 31
Maak er een tabel van, dan kan je sorteren en fliteren.


Niels
 
Er moet ook een criterium bekend zijn wanneer je de verborgen rijen weer zichtbaar wil maken, anders moet je dat handmatig doen. Daar denken vragenstellers vaak niet over na.
 
kan je hier een voorbeeld van geven ?

en dat van die tabel is niks want ik moet het uit een andere tabel halen en wil dat de tabel die ik nodig heb zich daaraan aanpast.
 
Hoe kunnen lezers van dit forum nou weten wat het criterium is wanneeer de rijen zichtbaar moeten worden?
Dat weet je toch ZELF ???
 
als je nou even voorbeeld geeft van dat voorbeeldje wat ik erbij heb gedaan dan snap ik ook wat je bedoeld

criterium maakt niet uit
 
opzetje met hulpkolom

Ik heb een voorbeeldje gemaakt van het voorbeeldje....
 

Bijlagen

  • Voorbeeldje.xls
    34 KB · Weergaven: 28
piet blom bedankt dat is net wat ik nodig had

alleen die streepjes kunnen die ook nog weggehaald worden of is dit onmogelijk ?
 
Ik ben een L korter dan piet blom :)

Als je formules even bestudeerd en de "-" vervangt door "" dan zijn de streepjes weg.
 
Graag gedaan.
Je kunt je vraag nu als Opgelost afmelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan