• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Horizontaal/verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cissyrider

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2015
Berichten
3
Hoi,

Ik heb een werkrooster gemaakt in excel en de werklocaties hebben een getal, 10, 20, 30, 40 of 60.
nu wil ik graag per dag zien op welke locatie wie (kolom A; naam) staat ingeroosterd.

Ik wil dus verticaal zoeken in een kolom en de horizontale waarde weergeven van kolom A, dit per dag, per locatie.
Het lukt mij niet om dit in een formule te krijgen, ook niet in een draaitabel.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit in kaart kan brengen? Het moet mogelijk zijn!
Het handigst zou zijn als ik per werkblad een locatie in kaart kan brengen.

Dus voor bijvoorbeeld 20:

1 juli
Anton
David
Jan
Maikel
Richard


Alvast bedankt!

Bekijk bijlage VB-1.xlsx
 
Laatst bewerkt:
Wil je per dag zien wie op welke locatie is ingeroosterd of wil je zoals in je voorbeeld per locatie zien wie er welke dag is ingeroosterd?
 
Wil je per dag zien wie op welke locatie is ingeroosterd of wil je zoals in je voorbeeld per locatie zien wie er welke dag is ingeroosterd?

Ik wil per locatie per dag zien wie er is ingeroosterd, precies zoals het voorbeeld inderdaad.
Vergelijkbaar als je bijvoorbeeld op 1 juli de filter aanzet voor de '20'. Dan zou ik dus graag de namen van de personen als zoekresultaat zien.

Ik hoop dat ik het zo wat beter heb uit kunnen leggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan