Horror spellen als het oude House of the Dead, Blood 3D en Resident Evil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
House of the Dead, Blood 3D en Resident Evil het is allemaal alweer erg oud natuurlijk. Echte horror shooters waarin je naar hartelust op zombies en demonen mag knallen! Weten jullie misschien nog meer van dit soort spellen? Ben naast oude spellen ook wel erg benieuwd wat ze in dit genre de laatste paar jaren hebben uitgebracht.

Zeg zijn er eigenlijk ook nog spellen waar je een beetje bloed ziet enzo? Mag je al armen en benen eraf schieten tegenwoordig?

Geen horror ofzo, maar met COD WAW schiet je wel wat lichaams delen eraf. Mits helemaal uitgespeeld heb je ook nog een "Zombie" instelling om te spelen.

Als het je ook om simpelweg knallen gaat, zou je ook eens naar Painkiller (en vervolgen) kunnen kijken.

Ben nu met Left 4 Dead bezig wat wel gaaf is maar eigenlijk wel tegenvalt vind ik. Vind het een beetje irritant die zombies en die lamp en veeeel te weinig levels.

Fear 2 en Sacred 2 lijken me heel erg gaaf maar wel duur dus ff wachten nog.

Dark Messiah of Might and Magic heb ik net het eerste level uitgespeeld en lijkt me wel aardig.

Ik zou graag nog een gave RPG erbij hebben. Sacred 2 lijkt me dus wel gaaf en mijn alltime favourite game was altijd Diablo I, heb vandaag Diablo II eens geinstalleerd maar dat vond ik een beetje tegenvallen... Zeker de graphics en gewoon weer precies hetzelfde... Ook een game als Postal vond ik super maar dat mag je denk ik geen RPG noemen. Alles wat tegen de horror aanzit! Weet iemand nog meer van zulke spellen die echt de moeite zijn van de afgelopen 2 jaar?

Persee afgelopen twee jaar? Want ik herinner met net weer een spel dat wel iets ouder is (2006). Was niet heel erg bekend, maar wel erg leuk!

Call of Cthulhu: www.callofcthulhu.com

Zou ook weleens wat kunnen zijn :)

Weet er niemand nog leuke topview horror achtige spellen?

Ik neem trouwens wel even terug dat van Left 4 Dead, vet :)

Wel jammer dat de boel regelmatig crashed hier :(

Left 4 Dead
Call of Duty World At War (na uitspelen krijg je een bonusmissie met zombies)
Dead Space
F.E.A.R.2 PO

suc6 ermee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan