Host met PHP ondersteuning voor MS-SQL

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Zoals ik in een andere vraag al aangaf is het de bedoeling dat ik vanaf mijn website verbinding ga maken met een externe ms-sql server.

Vandaag bleek echter dat mijn host niet bereid is om deze ondersteuning vanuit PHP in te schakelen. :(

Ik zal dus moeten uitkijken naar een host die deze ondersteuning wel kan leveren.

Helaas ben ik al hele lijsten met hosts aan het doornemen maar tot op heden zonder resultaat

(ik wist niet dat ms-sql zo impopulair was bij hosts)

Weet iemand hier toevallig een host die dit wel ondersteunt ?
het hoeft niet een dure te zijn want er komen waarschijnlijk maar 5 webpagina's op , bij elkaar nog geen 1 MB

Alvast bedankt :)

Op het eerste gezicht heeft die ook alleen ondersteuning voor MySql.

Een eigen servertje is mijn laatste optie omdat ik ook al een datavretende gameserver hier heb draaien :)

Maar ik heb inmiddels ontdekt dat het bij Vevida mogelijk is mits je het speciaal aanvraagt.

:)

Yep, ik zie het ook. Maar ik heb er dan ook zo weinig verstand van, dat ik het verschil niet weet tussen MySQL en MS-SQL. Voor mijn server had ik MySQL nodig en was er voor het gemak vanuit gegaan dat het hetzelfde was :o .

Was het maar waar :confused:

Maar beide zijn niet helemaal compatible. En aangezien de meeste hosts geen windows server hebben, hebben ze ook de ondersteuning voor MS-SQL uitstaan.
Als je die wilt betaal je al bijna 100 euro per maand.

Maar ik zal straks eens kijken of ik het via Vevida aan de praat krijg. :)

OK, bedankt voor de uitleg en succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan