host to host bridge, wat doet dit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Goedenmiddag,

Voor een systeem met PIII met een moederbord msi 694 t pro zoek ik een driver voor host to host bridge, dit zegt mij niets maar ik kan er ook geen driver voor vinden, in apperaatbeheer staat er een geel tekentje bij.

vraag 1 Wat is een host to host bridge, en wat doet dat ?

vraag 2 waar kan ik hier een driver voor vinden. OS win XP.

Groeten Oossie

Naar mijn weten heeft dit te maken met je USB poorten. De USB drivers dus. Meestal al ingebouwd in XP.

Ik heb van alles geprobeerd, alle soorten drivers maar hij blijft eenconflict aangeven, echter de usb (printer en stick) werken aletwee naar behoren.

Ik snap er niets meer van Hellup

Groeten Oossie

Ik heb toevallig, in mijn test-PC, exact hetzelfde moederbord met een pIII 800.

Met zowel de chipsetdrivers en de USB drivers heb ik geen hardwareproblemen.

Installeer dus in ieder geval de laatste 4in1 VIA drivers . Volgens mij moet dat voldoende zijn.

Dat heb ik gedaan, versie 4.48 maar USB werkt en toch zit er een confilct in rara politiepet, ik snap dus niet wat de host to host bridge doet, en kan er ook weinig van vinden op het internet

Groeten Oossie

FAQ van MSI:

USB host to host bridge should refer to the USB PCtoPC Please use the MSI CD autorun to install USB PCtoPC or install manually from MSI CD path USB/PC2PC/GLxx/setup.exe

Als je de CD-niet hebt laat dat dan even weten.

Deze CD heb ik niet. Sorry voor het late reageren, maar kreeg geen mailtjes meer over dit topic.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan