Hosting aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackReleases

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2012
Beste Helpmij''ers,

Ik heb sinds een tijdje een server gemaakt onder windows en werkt perfect, ik ga hier mijn website opdraaien maar er is behoorlijk wat ruimte over.

Daarom ben ik vanplan om het 'gratis' te delen voor de mensen die ook een leuke site willen maken

Alles is tegelaten behalve illegale praktijken;)

Mocht iemand interesse hebben stuur me een pm!

ik doe dit puur uit hobby en hoop mensen blij te maken.

Groetjes,
BR

Battlefield 3:

Beste helpmijer,

Ik ben zelf een grote Battlefield 3 fan en het lijkt me erg vet om een eigen server te hosten. Bij bedrijven als gameservers.com kost dit handenvol geld. Ik vroeg me dus af of het mogelijk was om dan via uw server een Battlefield server te hosten.

Mvg

Jopi328

Ik wil graag een minecraft server hosten.
Ik vind het fijn om bij iemand het gratis te doen omdat een eigen game server is wat te veel geld voor mij.

Ik ben erg ervaren met servers en ik weet dus hoe het werkt

Ik hoop dat u mijn aanbod accepteert

Het gaat hier over gratis webruimte, mochten jullie scripts gebruiken dan is dit toegestaan

Ja Inderdaad, Ik weet niet of jou minecraft op een script gaat zoja dan is het mogelijk... zonee dat kan ik je wel een pakket aanbieden voor een website

En de minecraft server kan overgepraat worden

Een minecraft server is een game server
Dus werkt met RAM.

Als jij mij wat ram kan bieden en wat schijf ruimte zou ik al meer dan blij zijn :)

:thumb: voor ene keer een uitzondering..... Stuur me maar een pm met je msn

Dan bespreken we het een en ander

Ik kan geen prive bericht maar typ het maar snel over:
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Te laat.;)

@ BlackReleases,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Je kunt geen Privé berichten versturen. Enkel ontvangen van verenigingsleden en de crew.

Laatst bewerkt:
Bij ons al sinds de vereniging bestaat niet meer. (ruim 10 jaar terug) Een voordeeltje voor betalende leden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan