Hosting gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bodijntje

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Hallo,

Ik wil een softwarebedrijf gaan oprichten met een vriend van mij, ook een hm'er.

Het probleem is ik heb geen geld voor een goede hosting, De meeste gratis hostingen zijn niks en zeker niet als je programma's gemiddelde brandbreedte gaan gebruikten....:o

Ik zoek dus een Sponsor, Ik heb dus nog geen site:shocked:

De sponsor krijgt een advertentie in de programma's en op de site zelf en in de nieuwsbrief, De programma's worden ook open source.

ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.

het geld wat er hier binnen komt kan gelijk weet de deur uit ivm nare omstandigheden.

Met Vriendelijke Groet,
Bodijntje

p.s ik wacht het af:thumb:

Ik snap even niet goed het probleem. Je gaat geld verdienen met een bedrijf, maar hebt geen 75 euro om je website voor het eerste jaar te hosten?

Hallo,

Ik heb een aantal goede hostingbedrijven op een rij gezet:
zymic.com
000webhost.com Aanrader!
woelmuis.nl
En nog veel meer...

Websites kan je laten maken bij designers, of zelf aan beginnen.

Owja, enne: Wij bieden ook hosting aan. ;) Alleen gebruiken wij geen ftp, omdat alle websites op onze server onder ons beheer zijn. ;)

Suc6,
Ginojo

EDIT:
Ik snap even niet goed het probleem. Je gaat geld verdienen met een bedrijf, maar hebt geen 75 euro om je website voor het eerste jaar te hosten?
Ja, dat is wel apart. XD

Laatst bewerkt:
beste,

Zoals ik zei willen wij geen free hosting, Wij willen graag een betaalde gesponsorde hosting.

Ik kan ook niet op u voorstel in gaan omdat u geen ftp heeft en ik dan vrij weinig kan doen

ummm...

ik kan me geen hosting veroorloven, daarom zoek ik een sponsor.

Dus aan de site heb ik niks

Om het wat duidelijker te maken:

het is voor een hobby.

Wij willen voor de mensen handige software maken.

Enkel moeten wij een goede host hebben

dan moet je zelf gaan zoeken naar sponsors lijkt mij, ga emailen en bellen.. mss hapt er wel een toe...

Dus jullie hebben voor je hobby geen € 89,25 ( dat is € 75,- + btw) per jaar over. Je schrijft 'wij', dus je kunt ook nog delen. Ik ken hobby's die duurder zijn.

En ik zal je iets uitleggen over sponsoring. Dat is gewoon een zakelijke overeenkomts. Jij krijgt geld, maar de sponsor wil daar wel iets voor terug zien. Dat kan in de vorm van diensten of bijv. reclame. Alleen ook een sponsor zal kijken naar hoeveel de sponsoring van jouw hobby oplevert. Dat maak je totaal niet duidelijk.

Ik wil een softwarebedrijf gaan oprichten met een vriend van mij, ook een hm'er.
Nee, dat wil je niet, want later zeg je:
Om het wat duidelijker te maken:
het is voor een hobby.

Het probleem is ik heb geen geld voor een goede hosting, De meeste gratis hostingen zijn niks en zeker niet als je programma's gemiddelde brandbreedte gaan gebruikten....:o
Ik zoek dus een Sponsor,
Dit vereist enige uitleg:
ga je web-based programma's aanbieden? Waarbij ik op jouw website dingen kan doen met jouw programma's?

Zo niet:
als je programma's moeten worden gedownload en lokaal ge-installeerd, dan zie ik dat probleem met bandbreedte niet zo erg.
Tegen de tijd dat het echt goed gaat verkopen kun je wel meer bandbreedte kopen.

De sponsor krijgt een advertentie in de programma's en op de site zelf en in de nieuwsbrief, De programma's worden ook open source.

Dus: ik koop van jou een programma met daarin een advertentie van een sponsor.
En als die advertentie me niet bevalt dan sloop ik hem er gewoon weer uit, want het is open source software.
Weten de sponsors dat ook?

het geld wat er hier binnen komt kan gelijk weet de deur uit ivm nare omstandigheden.
Maak je geen zorgen, het komt echt niet met bakken tegelijk binnen.
Sterker nog: het zou me verbazen als er uberhaupt iets binnen komt.

[...]
Wij willen voor de mensen handige software maken.
Alsof er nog niet genoeg handige software is.

Als je in de opensource hoek blijft, dan hoef je geen bedrijf te starten. Dan volstaat het om een project pagina te openen op b.v. Source Forge: http://sourceforge.net/

Ik heb een hosting voor je :).

Heb een reseller dus als je wilt kan je onbeperkt diskspace krijgen en bandwith.

@bodijntje: Ga je nog reageren op de posts van o.a. Tecsman en RogerS? Ik vind dat je hier even over na moet denken. Een softwarebedrijf starten zal niet echt zo makkelijk zijn als het lijkt.

Ik denk ook niet dat de sponsors in de rij zullen staan :rolleyes:.

@bodijntje: Ga je nog reageren op de posts van o.a. Tecsman en RogerS? Ik vind dat je hier even over na moet denken. Een softwarebedrijf starten zal niet echt zo makkelijk zijn als het lijkt.

Ik denk ook niet dat de sponsors in de rij zullen staan :rolleyes:.

Nee, Dit weet ik.

Ik heb een nare tijd mee gemaakt en ik wil dit.

Ik wil me handen ervoor in het vuur zetten.

Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar ik ga het ook waarmaken:thumb:

ok, dan wens ik je suc6...
Houd wel rekening met je btw nummer, belastingaangifte, btw rekenen, enzow he. Anders ben je illigaal.... ;)
[OFFTOPIC]
En anders een accountant. Die regelt het allemaal voor je, mijn oom is er 1. ik kan je zijn nummer geven. ;)
kost maar een paar honderd per maand.
[/OFFTOPIC]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan