Hosting probleem ? (prestashop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een managed VPS genomen. En zolang je er geen hele gekke dingen mee uithaalt zit er gewoon support op en wordt deze voor je beheerd. Hij wordt gebruiksklaar opgeleverd.
 
Oh ?
Ook dat is heel anders bij Hostnet.
Daar mag je hem OF zelf "managen" OF je betaald de hoofdprijs (zie HIER)
Interessant dus die flexwebhosting, dank je wel.
 
Weet nu ook waarom het zo lang duurt . . .
Hostnet heeft een klacht neergelegd bij de fabrikant van de firewall (meestal binnen 48 uur reactie)
:shocked::shocked::shocked: Dus ik ben de enige bij hun met een prestashop ? :shocked::shocked::shocked:

Toch te gek voor woorden zoiets.
 
Ze hebben het opgelost. HOERA !
Idd geen IP-blokkade meer, maar nog steeds geen NL-frontend te krijgen.
Wat een blamage zeg !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan