Hosting script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monte

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Hallo,

ik heb een soort gelijke vraag ergens op het forum staan ben daar niet echt wijzer op geworden, waarschijnlijk was ik onduidelijk. Maar toen ik aan het rond kijken was dacht ik dat hij hier toepasselijker was

Wie kan mij meer informatie geven over over het draaien van hosting script.
specefiek: game host script
Ik maak accounts aan, mensen loggen in en kunnen een server Starten,Stoppen of Wijzigen

ik heb een voorbeeld gezocht
zoiets als dit, KLIK!

weet iemand dit, als vast bedankt

Robert

Ter info ik wil dit niet commercieel gaan gebruiken ! ik leen van me eigen Server wat gameservers aan vrienden, en hun een stukje beheer geven omdat ik veel vanhuis ben en dan geen support kan geven en niet iedereeen master accout wil geven leek me dit een leuke oplossing!

dank!

Ik vermoed dat de meeste games zelf hun eigen scripts hebben om een dedicated client te besturen...

Vanaf het web kun je niet heel veel doen; je kunt een paar simpele batch scriptjes uit laten voeren met simpele commando's zoals start/stop/reset maar veel meer dan dat is vrij lastig.

Het zal in elk geval een vrij uitgebreid PHP script worden dus als je er nog geen verstand van hebt moet je je wel voorbereiden op een hoop werk.

En zoals die bedrijven dat doen ?
ik heb enige php kennis maar das dan ook alles dus zal niet lukken om het zelf te gaan schrijven..

maar die link die ik had was een compleet script .. kon ik dat maar vinden als open source ofzo ..

:rolleyes:hmz

thnx voor je reactie!

gr
'Monte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan