Hostproces

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
254
Ik krijg een rare melding en na die melding wordt de skin van mijn vista helemaal wit en wazig:O
De startbalk wordt helemaal wit en de icoontjes wazig

fout.jpg



Wie kan me hierbij helpen
 
Op die site is best veel informatie, waar moet ik kijken?
En voor sfc /scannow krijg ik,

U dient een consolesessie als Administrator uit te voeren als u het hulpprograma SFC wilt gebruiken

Mvg
 
Dit probleem treedt op omdat de BITS-statusbestanden (Background Intelligent Transfer Service) beschadigd zijn. Dit probleem leidt ertoe dat het hostproces voor Windows-services wordt gestopt. Daardoor kunt u geen gebruikmaken van BITS om bestanden over te brengen.Bron: Microsoft
Vanaf daar en het in het item eronder kun je evt. de fix ervoor downloaden.
Als administrator uitvoeren:
Klik hiervoor met rechts op de snelkoppeling van de Opdrachtprompt (startmenu, Alle programma's, Bureau-accessoires) en kies voor Als administrator uitvoeren om het commandovenster met administratorrechten uit te voeren.
 
Na een beetje onderzoeken moest ik een BITS reparatie downloaden die heb ik nu maar ik krijg nog een error

huhh.jpg
 
Klik in het linkerscherm op "Toepassing" en kijk of je daar steeds dezelfde "fout" tegenkomt.
Kijk ook bij "Systeem" ergens moet een steeds terugkerende "fout" of "waarschuwing" opduiken.
 
Ik kom er even niet uit hoor, ik heb zoveel fouten:O

46684408.jpg

jw1n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja idd veel fouten heb je al eens op spy/malware e.d. gescand? Klik op de link in m'n handtekening en laat dat programma eens draaien.
Malwarebytes’ Anti-Malware is 2,6 MB groot en kan je hier downloaden.
Op de site is de downloadlink slecht te zien,hij staat in bovenstaande regel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gescant maar nog steeds krijg ik de error, en op dit moment is mijn vista weer zo raar bezig...
Ik snap niet waarom ik die reparatie toepassing niet kan openen:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan