hosts file redirect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

caveman

Meubilair
Lid geworden
18 aug 2001
Sinds kort gebruik ik een hosts file om reclame tegen te houden, maar verschijnen er steeds kruisjes of 'action cancelled' in beeld. Kan ik dit vervangen door een lege pagina die ik locaal op m'n pc heb staan of anderszins?

Laat me even weten of het bevalt :)

En let op:
If you are using the Hosts file, and it blocks adware programs from receiving ads (I do not advocate this behavior as it deprives the software author of their revenue and violates the EULA's), you should run eDexter without any images. If you run it with images, it can cause the adware program to hang. If you feel you must block adware programs, then either don't use eDexter while they are running, or run eDexter with its images turned off. (To turn images off, right- click on the biscuit, and click on "use images" to disable them)

Groetjes,

Pieter

Het werkt heel goed, je kan ook heel makkelijk je hosts file openen en nieuwe sites erbij zetten. Let wel dat je je DNS Service op w2k en xp uitzet, want anders wordt je pc zeeeer traag.

Wat betreft adware: heb ik niet en zal ik nooit hebben.

Met edexter worden alle ads nu vervangen door een plaatje naar keuze of gewoon wit gelaten.

Jammer eigenlijk dat je toch nog een proggie nodig hebt. Hiervoor had ik Adshield, maar het voordeel van de hosts file is wel dat je niet meer kan worden ge-'tracked' door sites. Dat vind ik wel een groot voordeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan