*HOT* Snake (en raiden) cubed !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Dit is slecht nieuws voor iedereen met een ps2/xbox. De geruchten gaan nu al dat het een kompleet nieuw deel gaat worden. Maar dit is alvast zeker

* je kunt hem linken met de gba versie van meteal gear solide
* Hij komt bevestigd door nintendo europa en nintendo frankrijk

En waarom is dit slecht nieuws voor PS2'ers?

MGS3 komt ook zeker uit op PS2 hoor :)

maar eerst.

Maar eerst meot Metal Gear Solid:substance uitkomen. verheug ernaar hoor.

Re: maar eerst.

Geplaatst door game-master
Maar eerst meot Metal Gear Solid:substance uitkomen. verheug ernaar hoor.

Ik ben een groot MGS fan. Ik heb beide delen echt heel vaak gespeeld. Maar ik verheug me niet echt op Substance. Zal weinig nieuws in zitten. Snake tales, VR Missions...

Koop hem in ieder geval niet in de winkel, ze zullen vast weer veels te veel vragen voor een niet eens volledig spel.

baduwee.

Nog even zeggen.Metal Gear Solid:substance.
Komt natuurlijk weer uit op de playstation2,en de beste console PC.Maar hij zal ook uitkomen op de x-box.preview.:van power unlimited blz.60.
EINDE MEDEDELING.;)

nou nou.

Nou nou saviola.Als een echte fan.zou je hem juist wel moeten kopen.Er zijn nieuwe stukken ingezet.Baduwee M.G.S1 uitgespeeld wat je krijgt is een STEALTH CAMOUFLAGE.2)nog niet gehaald.maar daar krijg je het ak van Ninja.

Re: nou nou.

Nou nou saviola.Als een echte fan.zou je hem juist wel moeten kopen.Er zijn nieuwe stukken ingezet.Baduwee M.G.S1 uitgespeeld wat je krijgt is een STEALTH CAMOUFLAGE.2)nog niet gehaald.maar daar krijg je het ak van Ninja.

Ik heb toch niet gezegd dat ik hem helemaal niet koop? Ik zei alleen dat ik hem niet in de winkel koop ;)

Tuurlijk wil ik Substance aan mijn verzameling toevoegen.

MGS1 heeft al helemaal geen geheimen meer voor me :)

Persoonlijk vind ik de verhaallijn van het eerste deel beter. Meer spanning (en minder codec-gezeur) dan bij SOL. Ik las in de PU dat Substance weer voor 80% uit codec ge*** zou bestaan :(
Ik heb ook geruchten gehoord over een remake van MGS1 voor de PS2, dus met betere graphics etc. :thumb:

De PS2 is natuurlijk de beste :p

Geplaatst door Saviola
En waarom is dit slecht nieuws voor PS2'ers?

MGS3 komt ook zeker uit op PS2 hoor :)

MGS was sammen met grant turismo de reden dat de psx zo goed verkocht. Dit gaat sony heel wat consuletjes schelen. Zeker als je op de gamecube nog extra's als koppeling met gba der bij hebt ook.
Ook is al bevestigd dat nintendo samen met konami aan mgs werkt. Dit zou beteken dat jullie die mgs alleen in de speelhallen zouden kunnen spellen (triforce arcade board).
Aan de andere kant betekend dit dat nintendo wat pc/ps2/xbox freaks heeft ingehuurd en dus nu haastig opzoek is na goede games bedrijfen. Die bedrijven maken met nintendo 1 exclusiefe game houden goede banden met nintendo en nintendo leidt die gasten op. Who's next ik had m,ijn zinnen gezet op de makers van deusex (iron stroms ?) halflife (valve owh nee daar heeft nintendo de besta gasten al van(retro studios)).
Ook niet onbelangerijk om jullie even te melden dat nintendo samen met E.A werkt aan een aantal sport games die een gba>gc connectie hebben verwacht dus dat in de volgende fifa het mogelijk is om voetbal wedstrijden op je tv te spellen en vervolgens te trainen/ verder te spellen op je gba. Dit word zonnige tijden voor nintendo.

ps:3/4 van de fanboys ziet dit als een wanhoops daad maar als je even hier klikt verklaart dat een hoop nintendo maakt hier dus totaal geen verlies aan en heeft dus nog zat centjes over om metriod prime even te promoten. Nintendo gaat weer owennnnnnnnnnnnn sony mag oppassen.

Re: okee.

Okee.Maar de x-box is het snelst,(de beste dus).;)

Gna Gna Gna Gna we zullen zien we zullen zien ................... maar als de xbox met halo bewijst betere grapichs te hebben heeft nintendo nog genoeg pijlen op hun boog. Nintendo zal weer terug slaan en hard ook behoorlijk hard. Met de marketing gaat het ook weer beter en niemand maakt meer winst als hun (ooke op de consule markt)

altijd al fan geweest

Ja,ik ben altijd al fan geweest,van nintendo.Heb ik nog een oude supernintendo liggen.

Re: altijd al fan geweest

Ja,ik ben altijd al fan geweest,van nintendo.Heb ik nog een oude supernintendo liggen.

Dikke lol. More as it devlops der word nu al gesprokken over deel 4/5 nouw laat deel 3 eerst maar komen.

Dat je 'm kan linken met een GBA vind ik nou niet echt om te zeggen wow, super.

De meest verkochte console is nog steeds de PS2 :) Dus reken maar dat MGS3 op PS2 uitkomt.

De PS2 verkoopt zo goed door zijn spelaanbod en de zekerheid dat er altijd wat iets bij zit wat je leuk vind. De reden dat de GameCube voor mij gelijk afviel was het aanbod van games: allemaal kinderachtige rommel (sorry ;))

Geplaatst door Saviola
Dat je 'm kan linken met een GBA vind ik nou niet echt om te zeggen wow, super.

Alles beter als niks. K' geeft toe het is wat weinig maar altijd nog beter als niks.

Geplaatst door Saviola

De meest verkochte console is nog steeds de PS2 :) Dus reken maar dat MGS3 op PS2 uitkomt.

MGS3 mischien wel maar side story's niet. Gingen er niet al een jaar geleden geruchten over een game die zich tussen mgs 1 en mgs 2 zou spellen ?

Geplaatst door Saviola

De PS2 verkoopt zo goed door zijn spelaanbod en de zekerheid dat er altijd wat iets bij zit wat je leuk vind. De reden dat de GameCube voor mij gelijk afviel was het aanbod van games: allemaal kinderachtige rommel (sorry ;))

:-) k' zal der maar nie op ingaan sommige games moet je gewoon meer tijd geven om te begrijpen nintendo games (met uitzondering van enkele titels (f-zero en ssb:M). De ps2 games zijn meestal makelijk om in te komen makkelijk om uit te spellen.

Maar je moet toegeven nintendo heeft er weer een toptitel bij. Konami (lees een medewerker van konami) hinte ook al over een castelvania en een cobra (???). We zouden meer te zien krijgen op de e3 een poort ga je niet uitgebreid showen op de e3 dussee.......

Geplaatst door Dolfhin
Maar je moet toegeven nintendo heeft er weer een toptitel bij. Konami (lees een medewerker van konami) hinte ook al over een castelvania en een cobra (???). We zouden meer te zien krijgen op de e3 een poort ga je niet uitgebreid showen op de e3 dussee.......

Welke toptitel dan?

Ach, ieder zijn smaak. Voor platform, RPG en adventures zit je beter bij de GC. Maar dat is niet mijn smaak :)

zeggen.

Volgens mij wordt hij op alle consoles uitgebracht.Want hij komt voor pc,ps2 zeker uit. en voor x-box vermoedelijk.Maar er is een topic.Daar weet dolphin alles van af.dat hdeel1 op de cubes zal uitkomen.Maar dan denk ik dat de andere delen ook uitkomen.Okee,ik vind dat de cube best veel kinder spellen uitbrengt.Maar dat betekend ook,dat hij veel wordt verkocht.want knderen willen wel zo'n cubes.Maar er zijn ok hele leuke games op de cubes.Consol's blijven allemaal hetzelfde;)

Laat me raden de games die games die jullie kinderachtig vinden vind ik de toppers. Maar jah dat is een hele andere discussie. Ach ja dat sommige mensen nintendo kinderachtig vinden heb ik geen problemen mee. Zolang nintendo maar door gaat met "kidy" games maken. Met zelda hebben ze bewezen ballen te hebben eerst een realistische zelda laten zien en dan met een kidy zelda komen en overal 10'en binnen halen. Nintendo rulezzzzzzzzzttttttttttttttttttt (oke als je van rpg's adventures platforms en het nintendo genre hou (SSB:M,Animal crossing,Doshin)

Ps : MGS is de topper die der bij komt.

ps1.

Okee,maar voor de ps1 is er al een 10 gevaalen,wat dacht je van GT2.Met de cubes heb ik nergens een tien gezien;)

MGS1 en MGS2 hebben op de PSX en PS2 goed verkocht. Dus noem me maar een reden waarom ze MGS3 niet op de PS2 maar op de GC zouden uitbrengen. Terwijl ze weten dat ze dan minder gaan verkopen. Simpelweg omdat er minder GC's verkocht zijn, en degene die er een hebben vaak te jong zijn voor MGS en liever Pikmin, Pokemon of zo spelen.

Okee,maar voor de ps1 is er al een 10 gevaalen,wat dacht je van GT2.Met de cubes heb ik nergens een tien gezien;)

Ehhh Metriod prime, Zelda, Super Smash Bros, Mario,monkeyball plus veel subtoppers als rouge leader,pikmin,starfox,eternal darkness,resident evil,skies of arcadia

Geplaatst door Saviola
MGS1 en MGS2 hebben op de PSX en PS2 goed verkocht. Dus noem me maar een reden waarom ze MGS3 niet op de PS2 maar op de GC zouden uitbrengen. Terwijl ze weten dat ze dan minder gaan verkopen.

Nintendo verdient meer als sony > Nintendo veeeeellllll centjes (15 miljard). Als nintendo die centjes aan konami geeft valt er vast wel wat te besprekken (hint hint hint hou zou het komen dat nintendo resident evil heeft binnen gehaald ??)

Geplaatst door Saviola

Simpelweg omdat er minder GC's verkocht zijn, en degene die er een hebben vaak te jong zijn voor MGS en liever Pikmin, Pokemon of zo spelen.

De meest mensen die een gamecube hebben zijn zo rond de 20/30. Dat zijn de mensen die veel centjes hebben te besteden en door de grapichs heen kunneen kijken. Vraag maar een op nintendo.nl naar de leeftijd. Dat zal je vies tegen vallen.

Ook kopen de meest mensen met een gamecube behoorlijk wat games. De webmaster van cubezone heeft 20 games in een halfjaar tijd. Kijk daar verdient nintendo wel aan. Dat terwijl er veel mensen zijn met een xbox en 3 of 4 games waarvan 2 of 3 gratis. Microsoft betaal meer als 450 euro voor het maken van een xbox en dan hebben we het nog niet eens gehad over de games die ze der bij doen. Sony maakt zelf geen software dus veel zullen die gasten ook niet verdienen. Hoogstens wat van hun second parties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan