hotamil/msn 80048820

• Onderwerp starter Onderwerp starter XpreZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

XpreZ

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
heey.. ik zit met een groot probleem. ik heb sinds kort (2) dagen geleden kan ik me niet meer op msn aanmelde ik krijg deze code 80048820... ik kan zelfs niet meer op www.hotmail.com komen dus ik kan me mails ook niet meer lezen. ik kan ook niet meer op de webmessenger van microsoft. ik kan nog wel op andere webmessengers die niet van microsoft zijn maar me mails kan k niet bekijken. ik heb alles geonctroleerd wat moet in mijn instellingen. ik was zo gefrustreerd dat ik me computer heb geformateerd. maar hij deed het alsnog niet hij wilt als nog niet naar hotmail.com toegaan en ik krijg van msn dezelfde code weer (80048820). al mijn instellingen staan zoals het hoort gewoon standaard ik heb ook geen firewall etc... kan iemand mij hier bij helpen? ik heb dringent mijn mail nodig. en ook kan ik niet zonder msn

groetjes XpreZ..

ja had ik dus al geleze dat stuk. maar dat maakt niks uit. zelfs dat heb ik allemaal geprobeert. maar hij doet het gwn niet.

Verplaatst mailserver --->> Messengers en Chatprogramma's .

wat raar is als ik op status service klik staat er dit .NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.

Kijk eens of het volgende bat bestandje wil helpen, deze registreerd opnieuw een aantal DLL's.
Uitpakken en op "register-messenger-dll.bat" dubbel klikken.

Bijlagen

tijd en datum al gedaan die staan al goed. en dat bestandje met die dll's heb ik ook al gedaan. nu net van jou weer maar doet het nog niet :(

ja dat heb ik al gedaan ik kan geen verbinding krijge met hotmail.com en msnmiss ligt het aan athome ofzo.. of maakt dat niet uit ?

Laatst bewerkt:
Ja, het kan ook een storing bij de provider zijn, bel ze eens of kijk op hun site.

heb hiervoor ook al athome gebeld maar ze zegge aan me beveiliging enb la bla bla die hebben er geen zak verstand van. maarja ik bel ze nu nogmaals op en hoop dat het opgelost word

heb net dus gebelt en ze kunnen het niet voor mij oplossen :S

Ik had dat probleem ook alles gepbrobeerd tot dat ik hier las dat je de zomer wintertijd uit moest vinken van de klok en het werkt meteen weer.:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

ik heb hetzelfde probleem maar ik kan neregens vinden hoe ik die tijd verander en het probleem blijft gewoon bestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan