Hotbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Sinds een paar dagen heb ik ook Hotbar als werkbalk, kennelijk een keer per ongeluk geinstalleerd, maar ik wil er vanaf ! Elke keer schakel ik hem uit bij werkbalk, maar Hotbar komt steeds terug, uninstal kan ik niet vinden, hoe kom ik van Hotbar af ?:evil:

Hptbar verwijderen

Ik heb dit probleempje ook voorgelegd aan Hotbar en van hen kreeg ik het volgende antwoord

Dear Sir/Madam

We are sorry that you chose to remove Hotbar from your computer and we welcome you to try Hotbar anytime in the future.

To uninstall Hotbar from your computer please use our uninstaller which can be downloaded by clicking on the attached link
http://hotbar.com/downloads/HbUninst.exe
We apologize for the inconvenience.

If you have additional questions do not hesitate to contact us again.
Have a nice day!

support@Hotbar.com
Customer Support
Hotbar.com, Inc.

&
het is gelukt, die Hotbar is weer verwijderd, gelukkig maar, want nog ff en je hele scherm staat vol met werkbalken.

Beste mensen,

ik heb de link gevolgd,met als resultaat dat er weer twee snelkoppelingen op mijn bureaublad staan die ik al eerder had verwijderd. Ik kan nog steeds hotbar toevoegen via werkbalken in explorer. Ik heb in het register alles weggehaald maar blijkbaar is er ergens nog wat achtergebleven.......maar wat?

Groet,
Catman:evil:

Misschien handig: MS Antispyware. Heeft ook een handigefunctie die bij voorbaat spyware blockt. Er zijn ook alternatieven voor (o.a. Spybot heeft deze functie), maar Antispyware van MS is toch wel een van de gebruiksvriendelijke en werkt ook nog eens erg goed.
KLIK HIER om te downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan