hotmail 1 keer p/m inloggen :-?

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Hotmail heeft weer lopen mass mailen en daarin in staat dat je minimaal 1 maal in de maand moet inloggen om je account te mogen behouden.
Nou vraag ik mij af wat ze hiermee bedoelen, inloggen via hun webmail of inloggen via een emailcient. Of houden ze zich toch niet aan?

Voor de mensen die de mail niet kennen:
druk hier (RMB save as)
 
Je moet minimaal 1x per 30 dagen je hotmail mail checken. Of dat nu per OE of webmail gaat maakt niks uit.

Doe je dat niet wordt is je account niet meer actief
 
Daarme bedoelen ze dat je minimaal 1 keer p/m via een email client of via de webmail op hotmail moet inloggen.

Greetz,
Timothy
 
Mja ik doe het via thunderbird@hotmailpopper maar dat zal niet uitmaken zeker.

Thnx all:thumb:
 
Laatst bewerkt:
heb inderdaad die mail ook gehad ?? ik controleer toch wel minimaal 1 per week me hotmail ?
zal wel weer zo'n grote algemene mail zijn mede om je te verleiden een betaald abbo te nemen.
 
Dat zal het zeker zijn. Ik heb hem zelfs gekregen op mijn hotmail die ik dagelijks check
 
Komt concurrentie aan: In de vroege dagen van het Nederlandse internet werden er in Nederland twee gratis e-maildiensten het meest gebruikt, Hotmail en Freemail. Hotmail werd uiteindelijk de winnaar in de strijd om de e-mailer. Freemail, een onderdeel van Tiscali, probeert het nu echter opnieuw.

ZDnet.nl: Internetklassieker Freemail daagt Hotmail weer uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan