Hotmail account opzeggen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb een Hotmail E mail adres en nu vertelde iemand tijdens een chatbox via msn.nl precies wie ik was. Hij wist dus mijn naam en dat vind ik raar want dat kan je toch niet zien. Om allerlei mafkezen te vermijden gebruik nooit mijn pop3 adres..maar ik vindt dit toch ook raar en wil nu mijn account opzeggen.

Dan doe je dat toch?

Misschien dat je de medewerkers van Hotmail even kan mailen?

Je kan ook even kijken hoe je je instellinge hebt staan. Misschien maak je daardoor alles zelf bekend.

Geplaatst door Wim1960
Je kan ook even kijken hoe je je instellinge hebt staan. Misschien maak je daardoor alles zelf bekend.

Waar kan ik dat checken?

Je instellingen gewoon bij de opties op de hotmail site. Opzeggen hoeft niet (en kan niet), je account vervalt na een x aantal dagen als je deze niet meer gebruikt.

Dat is dus de reden waarom ik nooit mijn echte gegevens opgeef bij een hotmail of een yahoo email account. Komt alleen maar ellende van. Heb je toevallig je persoonlijke gegevens opgegeven tijdens het aanvragen van je hotmail account?

Geplaatst door Raymond Bos

Waar kan ik dat checken?
Ga naar je online hotmail (je email ophalen on line) en klik op opties. Onder je gegevens kan je klikken op persoonlijk profiel. Als je daar op klikt kan je onderaan kiezen welke gegeveng worden gedeeld (Email, naam en overige gegevens).

Geplaatst door caveman
Je instellingen gewoon bij de opties op de hotmail site. Opzeggen hoeft niet (en kan niet), je account vervalt na een x aantal dagen als je deze niet meer gebruikt.

Dit vervalt na 30 dagen, dus 30 dagen je account niet gebruiken en je account is vervallen

Nee dat is niet waar, na 30 dagen kan je als het goed is nog wel iets doen om je account niet te late vervalle

Mensen bedankt...ik moet in het vervolg gewoon weer eens beter opletten. Gaat niemand wat aan hoe ik heet en zo en ik dacht niet dat men dat terug kon vinden. Stom Stom Stom natuurlijk:p
Ik doe ff 90 dagen niks.....

Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan