DENNIS90
Banned
- Lid geworden
- 8 sep 2001
Daarom ben ik juist zo voorzichtig met het internet gebeuren.Geplaatst door khk464
Gekken vind je overal.
Dennis.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom ben ik juist zo voorzichtig met het internet gebeuren.Geplaatst door khk464
Gekken vind je overal.
Ja, dat moet maar voor lief worden genomen. Die account is namelijk gratis en M$ moet dat ook kunnen bekostigen. Gefeliciteerd met je e-mail acoount in elk geval.Geplaatst door khk464
Gelukt, en tis een schoon adres.
Vraag opgelost, maar wel drie reclame vensters dat je moet doorgaan klikken aan op je mail te komen.
Groetjes
Oh, ik dacht dat je daar juist zo goed in bent, nee hoor. Grapje.Geplaatst door Elisa
Wie weet nou alles uit zijn hoofd.
Ja, nog bedankt voor de tip! :thumb:Geplaatst door Elisa
Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn.
Geen dank en het was leuk om te horen dat je een geslaagde vakantie gehad hebt, volgende week (al)weer op vakantie?Geplaatst door Elisa
Hele fijne, warme en lange vakantie gehad. Dank je.![]()
groetjes
Geplaatst door Elisa
Tarabass: Dit is allemaal onzin in mijn ogen, heb mijn adres meerdere malen laten verlopen en deze altijd weer kunnen activeren!
Je kunt je account zeker weer activeren maar je vergeet wel het belangrijkste te zeggen: Je bent ALLES kwijt.
Je adresboek en je mailtjes. Sta je in het buitenland dus mooi voor joker. In het vervolg zal ik er zeker heeeel goed op letten binnen de termijn in te loggen![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.