Hotmail adres aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door khk464
Gelukt, en tis een schoon adres.

Vraag opgelost, maar wel drie reclame vensters dat je moet doorgaan klikken aan op je mail te komen.

Groetjes
Ja, dat moet maar voor lief worden genomen. Die account is namelijk gratis en M$ moet dat ook kunnen bekostigen. Gefeliciteerd met je e-mail acoount in elk geval.

Dennis.

Ja, veel plezier ervan!!
Overigens is Lycos ook heel goed en je mailbox is groter dus ik zou die ook nog eens bekijken als ik jou was!
Ook kun je Lycos net zoals Hotmail in je Outlook Express opnemen. Zelfs berichten van Hotmail kwamen via Lycos (als externe mail) binnen. Maar daar is nu geloof ik een stokje voor gestoken door Hotmail.

Dennis, ik dacht ook dat het wel los zou lopen en was een paar dagen later. Ik had juist iedereen een mailtje gestuurd dat ze me konden bereiken via Hotmail :(
Die adressen kwijtraken is nog het ergste. Wie weet nou alles uit zijn hoofd.
Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn.

Hele fijne, warme en lange vakantie gehad. Dank je. :D

groetjes

Geplaatst door Elisa
Wie weet nou alles uit zijn hoofd.
Oh, ik dacht dat je daar juist zo goed in bent, nee hoor. Grapje.
Geplaatst door Elisa

Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn.
Ja, nog bedankt voor de tip! :thumb:
Geplaatst door Elisa

Hele fijne, warme en lange vakantie gehad. Dank je. :D

groetjes
Geen dank en het was leuk om te horen dat je een geslaagde vakantie gehad hebt, volgende week (al)weer op vakantie?

Groetjes,

Dennis.

Geplaatst door Elisa
Tarabass: Dit is allemaal onzin in mijn ogen, heb mijn adres meerdere malen laten verlopen en deze altijd weer kunnen activeren!
Je kunt je account zeker weer activeren maar je vergeet wel het belangrijkste te zeggen: Je bent ALLES kwijt.
Je adresboek en je mailtjes. Sta je in het buitenland dus mooi voor joker. In het vervolg zal ik er zeker heeeel goed op letten binnen de termijn in te loggen :cool:

Mmm, had al mijn mail en adressen nog hoor! Wel via msn-explore ingelogt? Heb dit nu meerdere malen voor vrienden gedaan met altijd goede resultaten (alle adressen en mailen aanwezig)! Maar goed de vraag is opgelost, succes met je mail-adres!!:thumb:

Nee, via Hotmail ingelogd :(
Mocht het me nog eens gebeuren dan zal ik aan je tip denken! Bedankt!

Topic is bijna 3 jaar oud. Daar hoef je niet meer op te reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan