Hotmail adres verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Wie weet hoe ik 'n Hotmailadres uit de lijst kan verwijderen. Het is nl zo dat ik bij 't aanmelden kan kiezen uit verschillende adressen,nu wil ik er 'n paar verwijderen maar dat gaat niet,ook als ik rechtsklik en dan op verwijderen lukt gaat 't niet.:evil:

• Ga naar Start >> Uitvoeren...
  • Typ control userpasswords2 en druk op OK.
  • Als het programma gestart is, druk je op het tabblad geavanceerd.
  • Klik vervolgens op de knop wachtwoordbeheer.
    wwbeheer.gif

• Verwijder wat je wil verwijderen.

James :)

Net gekeken,er staan namen maar die ik wil verwijderen staat er niet bij.
Er staat 'n naam tussen die ik ook wil verwijderen maar dat gaat niet als ik op verwijderen klik.

Dan denk ik dat je ze handmatig uit het register zult moeten gooien. Spijtiggenoeg vind ik ze daar niet. Dat wil zeggen dat ik ofwel niet goed kan zoeken, ofwel dat ze niet in het register staan.

Aangezien je waarschijnlijk niet van de functie gedeelde mappen gebruikt maakt, kun je wel hetvolgende doen.

Ga naar:
C:\Documents and Settings\[je gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger en verwijder daar alle mappen die de naam van de te verwijderen personen dragen.

Als de map local settings niet zichtbaar is, moet je eerst via extra >> mapopties bij het tabblad weergave het vinkje zetten bij verborgen mappen en bestanden weergeven en op OK klikken.

Als je ditalles gedaan hebt, kan je de verborgen mappen weer verbergen.

Hay,Ik heb gekeken maar in Microsoft zit 'n map MSN Messenger daar zitten weer mappen ( 7 ) in met alleen maar getallen,daar zitten ook weer mappen in met de namen:
Backgrounds,CustomEmoticons,DeluxeDisplayPictures,DynamicBackgrounds,Mapfile,User Tile,Voice clip en Winks3.Verder kan ik 't niet vinden. Bij mij staat verborgen mappen weergeven altijd aan.

Goeie Morgen
Ik weet niet hoe 't komt,maar hij is er nu ineens tussenuit.:thumb:
In ieder geval bedankt.
Prettige Kerstdagen en 'n goed en behulpzaam 2007
M

Ow, het had gewoon even tijd nodig. :D

Hetzelde voor jou.
Zet je je vraag nog even op opgelost rechtsonder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan