Hotmail als standaart e-mailprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Normaal gesproken als ik bij internetopties en dan bij programma's de standaart emailprogramma wil aanklikken kan ik kiezen tussen hotmail of outlook. Nu staat er geen enkel programma daar om aan te klikken. Ik he nu dus het probleem dat ik niet direct vanuit een word bestand kan verzenden naar emailontvanger.... wat kan ik hieraan doen?:(

Sporto zei:
Normaal gesproken als ik bij internetopties en dan bij programma's de standaart emailprogramma wil aanklikken kan ik kiezen tussen hotmail of outlook. Nu staat er geen enkel programma daar om aan te klikken. Ik he nu dus het probleem dat ik niet direct vanuit een word bestand kan verzenden naar emailontvanger.... wat kan ik hieraan doen?:(

hotmail is geen programma ter verduidelijking

Hoi,

misschien even hotmail aanklikken als standaart e-mail programma.

Win Xp heb ik. Ik weet niet zeker of dit bij Win98 ook zo is.

Start> rechtermuisklik in een leeg stukje> Menu start, aanpassen> Tabblad 'Algemeen'> Dan even onderin bij email Hotmail aanklikken.

Bedankt voor de tip, maar dit heb ik al geprobeerd en nu net weer. Als ik dat veld aantik komt er een blanco veld. Ik kan geen keuze maken uit wat dan ook! Dat is het vreemde van de zaak:(

Gaat het om Outlook of Outlook Express?

Misschien moet Outlook (Express) geregistreerd worden dmv uitvoeren msimn.exe /reg.
Zie deze pagina voor uitleg.

Maar of dit (als het werkt) ook de optie om voor hotmail te kiezen terugbrengt weet ik niet.

Bedankt voor je hulp, maar er het is niet gelukt hoewel ik alles heb gedaan zoals er uitgelegd staat. Als ik outlook express opstart krijg ik de melding dat dat niet gaat omdat in het bestand msimn.exe een fout is opgetreden???:confused:
De velden voor emailprogramma blijft helemaal leeg...

Door regel 64 heb ik nu outlook weten te selecteren. maar met het opstarten geeft hij dezelfde foutmelding. Er is geen optie om hotmail te selecteren, weet jij misschien hoe dat kan, kan op alle andere pc's wel...?

Sporto zei:
Door regel 64 heb ik nu outlook weten te selecteren. maar met het opstarten geeft hij dezelfde foutmelding.
Welke foutmelding is dat dan?

Er is geen optie om hotmail te selecteren, weet jij misschien hoe dat kan, kan op alle andere pc's wel...?
Nee, sorry, ik kan hier verder geen zinnig woord over zeggen.

Sporto zei:
Bedankt voor je hulp, maar er het is niet gelukt hoewel ik alles heb gedaan zoals er uitgelegd staat. Als ik outlook express opstart krijg ik de melding dat dat niet gaat omdat in het bestand msimn.exe een fout is opgetreden???:confused:
De velden voor emailprogramma blijft helemaal leeg...

Deze...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan