hotmail attachment tot 10Mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Durant

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
19
mijn webcam videobestanden zijn te groot voor verzending; Hoe kan ik deze videóbestanden comprimeren tot max 10Mb??:confused:
 
Hangt van een hoop zaken af.
Wat is het nu voor bestand?

Je kan het ook splitsen en inpakken met Winrar en dan in delen verzenden.
 
hotmail attachment .. type bestand

Beste Raymond,
het zijn .avi bestanden... en wat is en kom ik aan WINRAR als dat nodig is?
 
winrar

Beste Raymond,

hartelijk dank en ik hoop dat je gelijk hebt want met windows vista is niet alles zo simpel als het lijkt :) .. ik ga het proberen.
 
hotmail attachment tot 10Mb (vervolg)

Ik heb de tip opgevolgd en winrar gedownload. Helaas zijn de webcam bestanden na winrar behandeling nog te groot - groter dan 10 Mb - voor verzending. Het probleem is dus nog niet opgelost. Wel heb ik ontdekt dat via Gmail tot 20 Mb te versturen is, maar de ontvanger kan dat weer niet aan.
Alternatieve oplossing is nu een video opname via mijn digitale compact camera, dat kan max 30 sec en is dan ongeveer 5,5 Mb...

Ik hoop overigens nog wel op een oplossing voor de webcam video opnames....:)
Met dank, Durant
 
Beste Durant, met Winrar kan je aangeven dat hij het bestand in stukken van maximaal zoveel Mb splitst. Helemaal naar eigen keuze, zodat het in je mailbox past. Alle delen van die file worden dan benoemd als filmpje.r01 - filmpje.r02 et cetera. Zodra de ontvanger alle delen heeft, kan hij met Winrar alle delen weer samenvoegen tot de oorspronkelijke video.
WinRar is bij uitstek geschikt om grote bestanden te splitsen.
 
winrar

oke, ik heb dat kennelijk nog niet goed genoeg uitgezocht. Het betekent wel dat de onvanger ook Winrar geïnstalleerd moet hebben en dat kan je een mens niet verplichten:eek:
Ik ga het nog eens verder uitzoeken, hartelijk dank, :thumb: Durant
 
Hoi !

Waarom zo moeilijk ?

Gewoon uploaden (bijv. Rapidshare), en de link naar de geadresseerde(n) sturen !

Greetz,

Harry.
 
rapidshare..

oké Harry Snor, weer een nieuwe mogelijkheid, bedankt. Ik zal RapidShare bekijken, downloaden en proberen. Zijn er mogelijke conflicten met Windows Vista bekend??
Groeten, Durant
 
Nee, geen conflicten en dat is inderdaad ook een mogelijkheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan