hotmail blijft open?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bubbles

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Als ik m'n hotmail heb bekeken, sluit ik af door op 'afmelden' te klikken. Daarna krijg ik de msn-nieuwspagina. Nu gebeurt het de laaste tijd vaak, dat als ik later weer naar hotmail.com ga, ik direct in m'n eigen account kom zonder in te loggen. Ik heb het zojuist getest omdat ik aan mezelf begon te twijfelen, maar soms gaat ie naar de inlogpagina en soms rechtstreeks naar m'n account. Iemand enig idee hoe dat kan?

Het kan zijn dat je browser je hotmail accountgegevens opslaat. Daar kom je achter door eerst met ie in te loggen, weer uit hotmail uit te loggen, en vervolgens met een ander browser (of via een ander computer) in te loggen. Heb je dan automatisch verbinding weet je de oorzaak.

waarschijnlijk opgelost :)

Ik heb het euvel zelf waarschijnlijk gevonden: ik had met het upgraden van AVG de toolbar erbij geïnstalleerd. Daar zat ook een optie in om je mail na te kijken op nieuwe mail (in die toolbar staat een envelopje en daarnaast het aantal ongelezen mails). Ik had dat uit nieuwsgierigheid aangezet. Elke 10 min. kijkt ie of er nieuwe mail is. Omdat het probleem zich vaak niet voordeed als ik het tig keer achter elkaar testte, maar enkele minuten later dan ineens wel, denk ik dat dat net zo'n 'scanmoment' is geweest. Ik heb het nu uitgezet en het lijkt nu opgelost. Bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan