Hotmail.com werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArAsH

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
als ik naar www.hotmail.com ga om mijn mail te checken dan laad hij, maar dan gaat hij opeens naar www.msn.com in een andere versie ofzo,
ik heb een screenshot gemaakt zodat jullie kunnen zien wat er staat als ik naar www.hotmail.com ga.
ik moet echt mijn mail dagelijks checken als iemand dit zou kunnen oplossen zou ik het erg op prijs stellen.
groeten.

Bijlagen

• asd.jpg
    asd.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 76
Windows update al uitgevoerd?
Dan weet je zeker dat je de nieuwste software en patches hebt.

Site werkt perfect, geen enkel probleem.

Werkt bij mij ook normaal.
Maar........het valt me de laatste dagen op dat er veel mensen met Hotmail en MSN problemen hebben.
Een buurman van mij kon plotseling niet meer inloggen, ik kon het met zijn naam en wachtwoord wel.
Het moet dus iets zijn wat op jouw pc niet goed zit.

msn werkt ook niet

jep msn werkt ook niet, behalve de oude versies.
ik weet nu nog niet hoe dat komt :S het is heel vervelend

Ik zou mijn systeem eens door de mangel halen.
Virusscan, AntiSpyware, Antitrojan.
En eens het register opschonen met een programmaatje. Je weet het maar nooit.
Misschien gebruiken ze wel een andere poort, ook zoiets.

hoi allemaal... ik denk dat mijn probleem hier het beste kan plaatsen.

ik ben ook net achter een klein probleempje gekomen, ik wou bij www.hotmail.com een nieuw hotmail adres aanmaken, maar als ik op de link 'nieuw acount aanmaken' druk, is opeens de hele pagina weg. alle andre pagina's die openstaan blijfen wel staan. ik heb verder nergens last van, heb xp home en SP2, en surf gwoon met standaard IE.

ik weet niet of het daaraan ligt, ma net ff gescant met hitman pro, en ik kan nu alles weer openen.

thnxx.

Nou, dat was dan een toevalstreffer. Ik dacht n.l. precies het tegenovergestelde. Hitman verantwoordelijk :D
Maar.....het werkt, daar gaat het om.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan