hotmail doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank82

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Ik zit al een tijdje te klooien met hotmail.
Op mijn computer kan ik hotmail niet aanmelden. (wel paswoord invoeren maar vervolgens open de pagina niet) alle andere paginas doen het wel en op een andere computer kan ik hotmail ook wel gewoon openen.
Iemand enig idee wat ik eraan kan doen???

toevallig net win opnieuw

hoi heb je toevallig net windows op nieuw geinstald dat kan wezen dat je de eerste keer eerst iets moet instaleren dat geeft hij volgens mij ook aan als je die pagina wil openen dan kun je op ja en nee andwoorden toch?

ik weet niet zo gou wat er in staat maar ik weet wel dat ik dat ook altijd heb.

suc6 gr mike

Nee heb niks opnieuw geinstalleerd en hij vraagt ook niks. Als ik mijn loginnaam en wachtwoord heb ingevoerd lijkt alsof hij gaat openen maar blijft dan vervolgens hangen.

firewall

toevallig norton of firewall? ik weet niet zeker maar misschien heeft het daarmee temaken suc6 gr mike

geen firewall maar van norton is sinds twee weken de licentie verlopen. Kan het daar wat mee te maken hebben? Want het is wel ongeveer vanaf die tijd.
Zou ik dan nog iets aan de instellingen van norton moeten wijzigen?

Probeer dit ook eens:

Ga in IE-->Extra-->Internet-opties-->tabblad Beveiliging;
klik op (groene) Vertrouwde websites;
klik op (rechthoekige) Websites;
kopieer het volledige internetadres( waar hij dus vast loopt) in het bovenste vak en klik op OK.

:thumb:

Probeer eens via MSN of Outlook Express je hotmail te openen; als dat zonder problemen lukt, dan heeft het hiermee te maken.

Hmmm,
hij doet het nog steeds niet.
Kheb het adres toegevoegd aan de vertrouwde websites. Echter kon ik hem niet zomaar plakken want in het adres begon met http:// maar moest volgens de melding met https:// beginnen. Dus dit heb ik er van gemaakt anders accepteerde hij hem niet. Maar nu doet ie het dus nog steeds niet. En kan hem ook niet openen vanuit msn of outlook.

:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan