Hotmail doet raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terracotta Pie

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Ik heb echt veel teveel mails in mijn inbox.
Deze wil ik verwijderen maar ik wil er wel een aantal behouden.

Als ik er een aantal aangevinkt heb om te verwijderen en ik klik weer op de volgende gaan die vinkjes weer weg.

Dat is heel irritant omdat ik ongeveer 1500 mails moet verwijderen en dat schiet zo echt niet op!

Kan iemand me hiermee helpen?

Vreemd, met de nieuwe hotmail kun je ook door op 1 bericht te gaan staan van 1 afzender, rechter muisknop klikken en dan kiezen voor: voor deze afzender...alles verwijderen. Wat ook handig is, is dat je eerst alles op afzender sorteert.

Nog een tip: maak voor bepaalde afzenders (groepen) een map aan en laat die emails automatisch in die map terechtkomen. Hou je het ook een beetje overzichterlijk voor jezelf.

Suc6

ja maar ik krijg zoveel rommel waar ik eigelijk niks aan heb.

Iemand op school dacht grappig te zijn en heeft zich op een datingsite aangemeld met mijn email.
Dus daar staat mijn inbox nu mee vol... ''U heeft een nieuwe contactsuggestie'''.

Verder heel veel dingen omdat ik een tijdje terug veel enquetes heb ingevuld via GratisPay.

Wat jij vertelt heeft heel goed geholpen.

Als ik bijvoorbeeld alle berichten van die ene datingsite wil verwijderen kan ik ze allemaal ineens weggooien.

Dankjewel! :thumb:

Mooi zo! Je kunt ook van die afzender aangever (bijv. van die datingsite), dat dit ongewenste email is, dan wordt het direct in die map geplaatst. En je kunt je natuurlijk altijd uitlaten schrijven voor dit soort emails ;)

Ja ik heb ook aangevinkt dat deze in de toekomst geblokkeerd worden.

Alleen voor dat aanvinken heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Maar het verwijderen is nu toch al heel wat opgeschoten :)

Ja nu snap ik ineens wat je bedoelt, het verwijderen moet je per pagina doen, zodra je klikt op volgende dan zijn de vinkjes van de pagina ervoor weg. Irritant ding van hotmail. Maar goed, als je je emailbox regelmatig opschoont, is ook die irritatie kwijt :D

Nou dat is niet echt wat ik bedoel.

Per pagina staan er een 50 tal mailtjes en die wil ik aanvinken.
Maar als ik er dan 4 gehad heb en ik klik op de 5e dan gaan die 4 ervoor weer weg.

Nou dat is niet echt wat ik bedoel.

Per pagina staan er een 50 tal mailtjes en die wil ik aanvinken.
Maar als ik er dan 4 gehad heb en ik klik op de 5e dan gaan die 4 ervoor weer weg.

:mad: Dat is idd wel maf. Een omweg is ook dat je de mailtjes die je bewaren wilt, verplaatst, dan kan je in 1 keer de hele mikmak aanvinken (bovenaan de kolom).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan