Hotmail en OE.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste mensen ,
Ik lees hier steeds dat Hotmail niet meer te benaderen is via Outlook Express. Ik weet niet waar deze bewering op is gebaseerd, maar ik heb zelf gisteravond na een nieuwe install van XP alles weer opnieuw ingesteld en bij mij werkt het gewoon als vanouds. Het zal wel een kwestie zijn van "hoe" stel je het in.
En dit geld ook niet alleen voor Hotmail maar ook "Gmail" werkt hier goed via pop3.
Vrgr.B.Kat

Volgens mij kun je met een oude account nog wel Hotmail in Outlook Express gebruiken, met een nieuw aangemaakte niet. Ik heb zelf Hotmail nog steeds in Outlook Express.

Heeft u dan Hotmail PLUS(betaalde versie) dan is dat geen probleem, maar heeft u de GRATIS hotmail dan kan dat niet meer.

Als u de gratis versie heeft willen wij graag de oplossing hebben want daar zitten we allemaal op te wachten:thumb:

Ik heb de gratis versie, die ik al een jaar of vijf gebruik. Waarschijnlijk kan ik dit nog steeds in Outlook Express gebruiken, omdat ik bij een schone installatie een backup van Outlook Express terug zet.(instellingen/accounts)

Wat crash zegt klopt.
Een "oude" (gratis) hotmailaccount kun je nog in OE krijgen.

gr leon

Geplaatst door taeser
Wat crash zegt klopt.
Een "oude" (gratis) hotmailaccount kun je nog in OE krijgen.

gr leon

Dan doe ik iets fout zeker want het is mij nog nooit gelukt!!

Geeft de instellingen een door als jullie willen....ik zal er nog eens naar kijken.

Laatst bewerkt:
En dit geld ook niet alleen voor Hotmail maar ook "Gmail" werkt hier goed via pop3.
Gmail heeft sinds het ontstaan altijd normaal gewerkt in Outlook Express.

Mijn account is oud. Wel al twee keer verlopen geweest maar omdat je het oude account weer oppakt blijf je dus 'een oudje' en hou je die rechten.
Zojuist heb ik het account weer eens in OE binnen gehaald. Ik had geen instellingen e.d. bewaard.
Dat is dus blijkbaar niet nodig.

Geeft de instellingen een door als jullie willen....ik zal er nog eens naar kijken.
Bij mij ging het vanzelf. Zodra je een Hotmailadres gebruikt wordt het automatisch http en staat de rest goed ingevuld.

En je hebt Outlook Express Raymond?

Extra/Accounts/Toevoegen/email/Jouw naam/jouw hotmail e-mailadres/In het volgende scherm staat nu al alles ingevuld en is het HTTP/geef hier je inlognaam met @Hotmail.com op/Geef je wachtwoord op.

Die handleiding van XP_PC is voor mensen die Hotmail e.a. niet kunnen importeren.
Raymond moet het officieel nog steeds kunnen doen. Waarom dan nog een progje er tussen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan