Hotmail faalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mcjack

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
242
Beste forum,

Eergisteren probeerde ik mijzelf uit te loggen bij hotmail. Ik kreeg een bericht te zien dat uitloggen was mislukt. Ik drukte het venster weg.

Gisteren en vandaag heb ik geprobeerd om op Hotmail te gaan, maar dat lukt niet.
nl.msn.com doet ie wel, en alle andere site's ook. Alleen Hotmail doet het niet. Kan iemand mij helpen?

Groet,
Jack
 
heey,
ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb hetzelfde probleem,
mijn hotmail doet het ook niet op deze pc maar wel op andere pc's, heel raar.
mocht je een antwoord horen hoor ik dit graag!

groetjes
 
beste tann04,

ik denk dat ik het heb ontrafeld, althans, bij mijn pc.
Ik heb AVG + Google Chrome.
Mijn systeemklok is op de een of andere manier verkracht. Iedere keer als ik mijn pc aan zet is het 1 januari 00:00. Omdat de systeemklok niet klopt werken heel veel andere programma's niet, zoals avg. Aangezien AVG de windows Firewall e.a. hulpprogramma's uitschakelt gebruiken webbrowsers de informatie van AVG om onveilige-sites te blokkeren.
Omdat het bij mij iedere keer 1-1-10 is kloppen de certificaten bij AVG niet. Omdat dit niet klopt laat Google chrome de websites niet zien.

Ik zet nu iedere keer mijn klok goed, update AVG en dan kan ik weer verder
het is heel vervelend, maar ja

laat me maar of je dit ook hebt, zo niet, moet je me wat meer info geven, misschien kan ik voor je uitzoeken wat er bij jou misgaat.

Groet,
Jack
 
beste tann04,

ik denk dat ik het heb ontrafeld, althans, bij mijn pc.
Ik heb AVG + Google Chrome.
Mijn systeemklok is op de een of andere manier verkracht. Iedere keer als ik mijn pc aan zet is het 1 januari 00:00. Omdat de systeemklok niet klopt werken heel veel andere programma's niet, zoals avg. Aangezien AVG de windows Firewall e.a. hulpprogramma's uitschakelt gebruiken webbrowsers de informatie van AVG om onveilige-sites te blokkeren.
Omdat het bij mij iedere keer 1-1-10 is kloppen de certificaten bij AVG niet. Omdat dit niet klopt laat Google chrome de websites niet zien.

Ik zet nu iedere keer mijn klok goed, update AVG en dan kan ik weer verder
het is heel vervelend, maar ja

laat me maar of je dit ook hebt, zo niet, moet je me wat meer info geven, misschien kan ik voor je uitzoeken wat er bij jou misgaat.

Groet,
Jack

heey,
nau deze computer gaat nooit uit eigenlijk, mijn vader heeft hem nodig voor het voeren en melken dus de pc blijft dag en nacht aan. de klok onderaan het beeldscherm staat gewoon wel op de goede datum en tijd, ik weet niet of je dat bedoeld of iets anders?
verder is er niets anders gebeurd, van de ene op de andere dag deed hij het gewoon niet meer. hij denkt er eerst even overna en dan zegt ie dat de site het niet doet, heel vreemd.

groeten
 
Yo,
Maar geeft ie wel een fout aan met de certificaat van de site?
Dus dat het adressbalkje rood wordt of dat er een streep staat door https??

Peace
 
nee dat doet hij niet, wt er staat heb ik getypet in mijn bericht van hotmail werkt niet.
staat ook hier op het forum, moet je maar even lezen, verder gebeurd er niets
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan