Hotmail Gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een onzinposts hierzo.. kan iemand deze thread niet even sluiten?
 
ik zou je een ding zeggen hotmail reageert ja.
Maar ze doen niets. Dit reageren lijkt mij ook een standaart reactie te zijn ik heb het bericht niet bewaart srry.
Ik heb dit een jaar geleden ook meegemaakt met mijn hotmail. Nu heb ik een jaar later mijn account terug door gewoon een nieuwe account te maken :)
Na een bepaalde tijd wist hotmail blijkbaar al de mails en stelt dat adres weer open.
 
Geplaatst door KaY.NL
Wat een onzinposts hierzo.. kan iemand deze thread niet even sluiten?

Waarom? Er is toch nog geen oplossing en misschien komt er nog wel iemand met een oplossing, dan wel voorstel.

Even terugkomen op je vraag. Misschien kunnen ze verifiëren dat jij het bent als je wat emailonderwerpen die in je inbox staan vermeldt. Verder weer ik niet of Microsoft zo ver gaat in de service van hotmail.
 
Er is een tijdje terug ook een topic geweest van iemand die zijn password kwijt was: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=212000&pagenumber=2

Die kreeg een e-mail van microsoft:

Beste Passport gebruiker,



Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft .Net Passport.

Het spijt ons om te horen dat je problemen ondervindt met het aanmelden met je Microsoft Passport.

We vermoeden dat je de “Review and Sign the Agreements” pagina te zien krijgt bij het aanmelden.

Als onderdeel van een recentelijke update bij ons Passport Network word je gevraagd om de huidige Gebruiksvoorwaarden te accepteren.

Wanneer je de gebruiksvoorwaarden accepteert is je Microsoft Passport Network-account bijgewerkt en zal je deze pagina niet meer zien.

Als je hierna niet bij je gewenste MSN pagina terechtkomt, sluit dan het browser-venster, open een nieuw browser-venster, en ga weer naar je MSN pagina.

Mocht je nog problemen ondervinden bij het aanmelden, bijvoorbeeld als je huidige wachtwoord niet geaccepteerd wordt, volg dan de volgende stappen op:

1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".

2. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".

3. Klik hier op de knop "Cookies verwijderen", en dan op OK.

4. Klik dan op de knop "Bestanden verwijderen", vink het vakje aan en klik dan op OK.

5. Klik nu onderaan het Tab-blad ook op "OK" om de wijzigingen op te slaan.

6. Hou nu de Ctrl-toets ingedrukt, en druk op de F5 toets om deze systeem-bestanden te "vernieuwen".

1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".

2. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".

3. Klik hier op de knop "Instellingen", en zorg ervoor dat de bovenste optie "Bij elk bezoek aan de pagina" geselcteerd is.

4. Klik op OK.

We hopen je met deze informatie van dienst te zijn geweest, maar laat het ons alsjeblieft weten als het probleem nog niet verholpen is.

Laat ons dan weten welke stappen je onderneemt, waar het precies fout loopt, en welke foutmelding je krijgt te zien.

Onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor je medewerking en geduld.


Met vriendelijke groeten,

Nadia

Microsoft .Net Passport Support Team




Het komt er op neer dat in dit geval ze niet echt goed de mail die ze kregen hebben doorgelezen, of gewoon een standaard antwoord opsturen.

Proberen kan echter altijd.

Succes.
 
Geplaatst door steven-w
Waarom? Er is toch nog geen oplossing en misschien komt er nog wel iemand met een oplossing, dan wel voorstel.
Nou eigenlijk omdat we off-topic waren en omdat de posts nergens meer over gingen. Maar nu zijn we blijkbaar weer on-topic ;). Dus excuses voor mijn reactie.
 
Ik heb antwoord gehad van hotmail.
Ze hebben het duidelijk niet gelezen, dit is gewoon een standaard bericht.


Beste Raoul,



Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft Passport Network.



Het spijt ons te horen dat je geen toegang meer kan verkrijgen tot je raoul_24@hotmail.com emailaccount.

Als je vermoedt dat iemand je account, zonder jouw toestemming, gebruikt, dan willen we je aanraden om direct je wachtwoord, geheime vraag en antwoord te wijzigen.

Op de volgende manier kun je je wachtwoord wijzigen:

1. Ga naar de homepage van Accountservices op

https://accountservices.passport.net

(wanneer je je nog niet hebt aangemeld, zul je worden gevraagd om je aan te melden)

2. Klik op E-mailadres en wachtwoord en vervolgens op Wachtwoord wijzigen.

3. Typ je oude wachtwoord. Dit is het wachtwoord dat je op dit moment gebruikt.

4. Typ je nieuwe wachtwoord. De sterkte van je wachtwoord wordt door Microsoft Passport Network beoordeeld.

5. Typ je nieuwe wachtwoord opnieuw.

6. Als je je wachtwoord elke 72 dagen wilt laten vervallen, schakel dan het selectievakje Wachtwoord laten verlopen in.

7. Klik op Doorgaan.

8. Klik op Gereed.

Opmerking: Bij sommige services van Microsoft Passport Network is het een vereiste steeds na 72 dagen een nieuw wachtwoord in te stellen. Als je je via een van deze services bij Microsoft Passport Network hebt aangemeld, kun je de instelling voor het automatisch laten verlopen van het wachtwoord niet wijzigen.

Op de volgende manier kun je je geheime vraag en antwoord wijzigen:

1. Ga naar de homepage van Accountservices op

https://accountservices.passport.net

(als je je nog niet hebt aangemeld, zul je worden gevraagd om je aan te melden)

2. Klik op E-mailadres en wachtwoord.

3. Klik op geheime vraag en antwoord wijzigen.

4. Typ je wachtwoord.

5. Klik op een vraag in de lijst met vragen en typ het geheime antwoord op die vraag.

Opmerking: Je wachtwoord mag niet voorkomen in je geheime vraag en antwoord.

6. Klik op Doorgaan.

7. Klik op Gereed.

Belangrijk: Als je gevraagd wordt je geheime antwoord op te geven om je wachtwoord opnieuw in te stellen, moeten de spelling, spaties en leestekens van het antwoord exact overeenkomen met je oorspronkelijke antwoord. Als de vraag bijvoorbeeld 'Wat is uw lievelingsgerecht' is met als antwoord 'chocolademelk' en je geeft alleen 'chocolade' op als uw geheime antwoord om je identiteit te bevestigen, wordt dit antwoord niet geaccepteerd.

Opmerking: Het geheime antwoord is niet hoofdlettergevoelig.

Als je vermoedt dat je account is gekraakt en dat een onbevoegde je wachtwoord, geheime vraag en antwoord of je profielgegevens heeft gewijzigd, stuur ons dan de volgende informatie over je account:

- Je voor- en achternaam.

- Je aanmeldingsnaam.

- Je geboortedatum in de notatie maand/dag/jaar.

- Je land of regio.

- Je provincie.

- Je postcode.

- De datum (ongeveer) waarop je je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld.

- De datum (ongeveer) waarop je de account hebt geregistreerd.

- Een lijst van zoveel mogelijk oude wachtwoorden die je met deze account hebt gebruikt.

- Een lijst van zoveel mogelijk mappen in de account die je je kunt herinneren.

- De naam van je huidige internetprovider en de eventuele internetproviders waarmee je voorheen hebt gewerkt.

- De naam van de organisatie vanwaar je internet gebruikt als dit een andere locatie dan thuis is.

- Een lijst van zoveel mogelijk geheime vragen en antwoorden die je met deze account hebt gebruikt.

- De IP-adressen van de computers waarop je de account gebruikt.

Opmerking: Je kunt de IP-adressen van de computers achterhalen via:

http://www.whatismyip.com

Na ontvangst en verificatie van deze informatie zullen we je aanwijzingen sturen over hoe je je wachtwoord opnieuw in kunt stellen.

We hopen snel weer van je te horen.





Met vriendelijke groeten,



Nadia

Microsoft Passport Network Support Team
 
En toch staat er een antwoord van hun kant:

Als je vermoedt dat je account is gekraakt en dat een onbevoegde je wachtwoord, geheime vraag en antwoord of je profielgegevens heeft gewijzigd, stuur ons dan de volgende informatie over je account:

- Je voor- en achternaam.

- Je aanmeldingsnaam.

- Je geboortedatum in de notatie maand/dag/jaar.

- Je land of regio.

- Je provincie.

- Je postcode.

- De datum (ongeveer) waarop je je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld.

- De datum (ongeveer) waarop je de account hebt geregistreerd.

- Een lijst van zoveel mogelijk oude wachtwoorden die je met deze account hebt gebruikt.

- Een lijst van zoveel mogelijk mappen in de account die je je kunt herinneren.

- De naam van je huidige internetprovider en de eventuele internetproviders waarmee je voorheen hebt gewerkt.

- De naam van de organisatie vanwaar je internet gebruikt als dit een andere locatie dan thuis is.

- Een lijst van zoveel mogelijk geheime vragen en antwoorden die je met deze account hebt gebruikt.

- De IP-adressen van de computers waarop je de account gebruikt.

Opmerking: Je kunt de IP-adressen van de computers achterhalen via:

http://www.whatismyip.com

Na ontvangst en verificatie van deze informatie zullen we je aanwijzingen sturen over hoe je je wachtwoord opnieuw in kunt stellen.

We hopen snel weer van je te horen.
 
Stuur het allereerst naar het adres van waar je dit bericht hebt gekregen (tenzij het een noreply@.... adres is)
 
Hm.. ze doen er dus in ieder geval wel iets op uit... Dat is ook al eens anders geweest. Maarja.. ze moeten wel met zoveel concurrentie van bijvoorbeeld Gmail.
 
Ik heb weer antwoord van ze gekregen!

Hallo raoulthekid@hotmail.com:

U hebt onlangs gevraagd om per e-mail uw Microsoft Passport Network- wachtwoord
opnieuw in te stellen. Volg de onderstaande instructies voor het opnieuw
instellen van uw wachtwoord of annuleer de aanvraag.

UW WACHTWOORD OPNIEUW INSTELLEN:

Klik op de volgende link en volg de instructies op de Accountservices-website.

https://accountservices.msn.com/Ema...Zb3TblLAKs+XOL6k1He+tSSvCYg=&lc=1043&urlnum=0

Als klikken op de link niet werkt, kopieert u de volledige link. Vervolgens
opent u een browser, en plakt u de link in de adresbalk. Druk vervolgens op
Enter of Return op het toetsenbord.

ALS U NIET HEBT VERZOCHT OM OPNIEUW INSTELLEN VAN UW WACHTWOORD:

Klik op de volgende link om de aanvraag te annuleren.

https://accountservices.msn.com/Ema...Zb3TblLAKs+XOL6k1He+tSSvCYg=&lc=1043&urlnum=1

Dank u,

Klantenondersteuning van Microsoft Passport Network

OPMERKING:
Beantwoord dit bericht niet. Alle antwoorden worden verzonden naar een
automatische e-mailaccount. Dit betekent dat er niemand aanwezig is om ze te
lezen.


Maar helaas als ik bij de eerste link Raoul_24@hotmail.com intype staat er dat het email adres onjuist is! Dus het schiet niet op, heb weer teruggemailt en wacht nu weer op hun reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan