hotmail hacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruudstraver

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Berichten
75
Hey

Ik had een vraagje mijn email adres is hacked (ruudstraver@hotmail.com). weet iemand iets om hem terug te hacken. Want dit email adres is eigenlijk nogal belangrijk.

Met vriendelijk groet
Ruud Straver
 
Ze hebben geheime vraag ook veranderd. Dus heb iets van programma nodig ofzo.

Groetjes Ruud
 
Gaat je moeilijk lukken!

Probeer de admin van hotmail te overtuigen dat dit jouw emailadres is...kan lang duren want dat geven ze niet zo maar!

Baia
 
mss een mailbom sturen naar dat adres met de tekst "geef me mn e-mail adres terug" ?
 
Geplaatst door mr. bravoman
mss een mailbom sturen naar dat adres met de tekst "geef me mn e-mail adres terug" ?

Nee dit helpt denk ik niet. Je moet naar hotmail een mailtje sturen en dan moet je als het goed is een formulier invullen met je gegevens. Als die overeen kome met de gegevens van het email adres krijg je hem denk ik terug.
Dan zou is wel een ander wachtwoord en een andere vraag instelle (en nog een tip: verander je land! hierdoor kan niemand bij je geheime vraag kome :p)
 
Het blijft mij verbazen dat Hotmail accounts zo vaak 'gehacked' worden. Dit heeft meestal 2 oorzaken :

- De gebruiker heeft een programma geopent en daar username + wachtwoord ingevoerd.
- De gebruiker heeft een te makkelijke geheime vraag. (Who needs it anyway?)

Ik zou zodra je je account terug hebt je geheime vraag veranderen in iets onzinnigs (12kljl1k2j3 o.i.d :p) en je geheime antwoord ook. Als je nu ook nog even een random gegenereerd of een moeilijk te raden wachtwoord neemt (tekst en cijfers) is er niks aan de hand.
 
Het ligt welliswaar voor de hand maar de meeste mensen gebruiken wachtwoorden als hun naam, die van de kat enz. Als je een wachtwoord maakt, neem dan een woord dat je goed kan onthouden maar nergens op slaat. Niemand komt erachter.

succes
 
Geplaatst door BrEeZeR
Het blijft mij verbazen dat Hotmail accounts zo vaak 'gehacked' worden. Dit heeft meestal 2 oorzaken :

- De gebruiker heeft een programma geopent en daar username + wachtwoord ingevoerd.
- De gebruiker heeft een te makkelijke geheime vraag. (Who needs it anyway?)

Ik zou zodra je je account terug hebt je geheime vraag veranderen in iets onzinnigs (12kljl1k2j3 o.i.d :p) en je geheime antwoord ook. Als je nu ook nog even een random gegenereerd of een moeilijk te raden wachtwoord neemt (tekst en cijfers) is er niks aan de hand.

Of je verandert het land want dan kom je niet eens bij die geheime vraag (bijvoorbeeld Hawai ofzo :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan