hotmail half dood???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Ik kan al vanaf 3 uur vanacht nog maar met heel veel moeite op hotmail komen :confused:
Nou was ik toch al langer van plan om over te stappen naar een ander maar m'n hotmail is meer voor de zakelijke mailtjes en nu kan ik duz bijna niet meer in m'n hotmail komen...
Het duurt vaak 5 minuten voordat ie de site gevonden heeft (als ie 'm al KAN vinden..) en dan gaat 't laden ook gewoon veel te traag... andere sites (helpmij e.a.) zijn daar in tegen wel snel dus 't ligt niet aan m'n pc...

Hebben meerdere mensen last van dit probleem??

ghehehe nu staat er: server too busy

doet me aan vroegere problemen herinneren :D

btw: mensjuhs die ook dit probleem hebben gewoon ff inloggen via www.msn.com ;)

Hotmail is momenteel voor mij ook onbereikbaar.
Ik internet over chello te apeldoorn (gelderland)

Vr groet,

Dark Zen

Nee dat is het probleem niet, want ik heb ook chello maar ik kan gewoon op hotmail. Alleen vanochtend deed hotmail het niet :\

Het zou misschien kunnen , maar hier ( nijmegen , gelderland ) kan ik gewoon op hotmail komen niks aan de hand ... en hier hebben ze ook chello :confused:

Maar vanmorgen kon ik er dus ook niet op en ik probeerde het net weer en toen was ie juist enorm snel , was zo bij de startpagina!! :rolleyes:

Lijkt me niet echt van toepassing.

Daar staat alleen dat hotmail berichten van chello gebruikers worden geweigert en niet de gebruikers zelf

nou ja ik dacht, ik meld het maar even, ik doe verder niets met hotmail dus:D het ik natuurlijk wel vakantietijd tenminste, misschien niet landelijk maar hier wel! dus alle kids, thuis druk druk druk!

ik had vanochtend ook trouble met hotmail maar nu niet meer dus hier inutrecht gaat het weer okee ;)

ik heb ADSL van kpn en lekker kabel van @home en met beiden lukte 't niet maar nu wel weer... zal wel weer een fout in hotmail systeem gezeten hebben..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan