hotmail in oudtook

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Hallo allemaal

Om te begingen fijne paasdagen . ik heb een probleem, ik heb tijdelijk een hotmail adres, die wil ik in outlook zetten. maar die onder steun geen gratis e-mail adressen kan iemand mijn vertellen waar ik die dan wel in kan zetten .of welke progje dat wel ondersteunt

Alvast bedankt

Met Hotmail kun je sinds 2002 (of was het 2003?) niet meer met een mail-programma werken. Helaas dus...

Klopt, hotmail ondersteund het zogenaamde POP3 protocol niet meer, je kunt hotmail alleen nog maar via hotmail.nl benaderen.
Ik meen dat er een trucje is maar of dat nog werkt weet ik niet.

Hotmail in Outlook werkt nog steeds, mits je nog een geldige hotmailaccount hebt uit de tijd dat het ondersteund werd. Maar inderdaad met nieuwe accounts word het niet meer ondersteund.

Tenzij je een Hotmail Plus neemt, ik dacht Euro 19 per jaar, heb je ook 2G opslag en kun je attachements tot 200 Mb verzenden.

Laatst bewerkt:
doet niet terzijde maar met g-mail gaat wel

ibiza zei:
doet niet terzijde maar met g-mail gaat wel
Ja, met gmail werkt het prima in outlook. Ik gebruik het sinds kort en ben er erg tevreden over. Laat het me weten als je een uitnodiging wilt voor gmail, ik heb er nog genoeg over....

Hoi!

Je hebt al eea gevonden zie ik.
Er is een bericht naar je onderweg, de uitnodiging volgt.

Voor inkomende mail gebruik je pop.gmail.com
Voor uitgaande de smtp van je internetprovider bijv smtp.hetnet.nl
Via de help van gmail is de aanvullende info makkelijk te vinden, bijv over SSL

Vergeet niet in de google box de optie popmail in te schakelen, anders gaat het niet werken.

Succes ermee! :thumb:

Uitnodiging

De vraag is i.e.i gepost door Djoeke : Djoeke als jij ook een uitnodiging voor gmail wilt ontvangen, laat het dan ff weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan