hotmail in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,

Mijn standaard mailprogramma is microsoft outlook 2007
Ik heb ook een hotmail account die ik ook in mijn standaard mail programma outlook wil laten binnen komen.
Ik heb hiervoor outlook connector moeten downloaden.
Tot zover gaat alles goed en de mails die verstuurd zijn naar hotmail komen netjes binnen via mijn standaard mailprogramma.

Nu mijn vraag,
Eigenlijk wil ik de post binnen hebben in mijn postvak in van microsoft outlook 2007
Nu zie ik namelijk niet dat ik mail van hotmail heb ontvangen. Ik krijg bijvoorbeeld niet het venster rechts onder te zien als ik standaard mail ontvang. Ook zie ik niet in de startpagina van outlook dat er mail is van hotmail. Ook krijg ik geen enveloppe rechtsonder in mijn taakbalk te zien.
Dat zie je dus alleen links in het menu bij postvak in onder kopje hotmail. Daar alleen zie je dat er post is.
En dat vind ik best wel vervelend

Ik wil dus graag dat de post gewoon binnen komt onder de standaard postvak in zodat ik zie en hoor dat ik mail heb. En dus niet steeds moet kijken in postvak in van hotmail of er al post is.

Ik hoop dat dit mogelijk is door wat instellingen te wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat helaas niet wat jij wilt. Gezien je met Outlook connector aan de gang moet, is dit het tweede mailprofiel in Outlook. Alleen het eerste mailprofiel wordt met een popup weergegeven en in de eerste postvak in geplaatst.
 
wat je wel kan doen is via wl installer. de mail live aan te vinken.
Dit installeert een apart programmatje op jou pc voor hotmail.
wl installer vind je op dezelfde manier als je bijvoorbeeld msn wilt installeren
je krijgt een keuze menu bij het begin en daar kan je aanvindken wat je wle en niet wilt:thumb:

Ps. maar dan kan je windows live mail wel niet gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan