Hotmail inbox laad erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Berichten
192
Hoi Allemaal,

Ik heb sinds een paar weken dat mijn hotmail inbox erg traag opstart, dit doet hij eigenlijk alleen maar via mijn MSN Messenger (4.7).

Als hij de hotmail inbox pagina moet laden dan zoekt hij de map: c:/document en settings/ad/locals, deze directory is niet zichtbaar, is dat normaal?

De hotmail inbox pagina laad overigens wel.

Heel soms wil het wel eens gebeuren dat hij bij een andere internet pagina ook traag gaat, kan dit met Internet Explorer te maken hebben, ik ga er vanuit dat Windows XP prof. dit altijd up to date houdt.

Ik hoop dat iemand anders hierop iets weet!

Gr. AdXenos
 
Het is logisch dat je die map niet kan zien want het is een verborgen bestand. Die kan je wel maar dan moet je de mapopties aanpassen. Moet je een vinkje zetten bij verbergen bestanden laten zien.

Dat laden bij msn komt omdat je gelijk naar je inbox gaat. Anders log je eerst in en daarna naar de inbox. nu ga je direct daarnaar toe. kost gewoon iets meer tijd maar dat maakt niets uit.

Je kan bij windows XP automatisch laten updaten of hij zegt dat er updates zijn. Moet je eve controleren. En anders kijk je eve via windows update of er desbetreffende updates zijn.

Suc6
 
Hoi Mighty Mask,

Met Windows XP ben ik verder wel bekend, dus het meeste wat je mij uitlegde wist ik al.

Maar kan het zijn dat door een ander MSN Messenger versie dingen trager gaan werken, ik heb namelijk een hele lange tijd gehad dat het gewoon soepel werkte.

Nu heb ik MSN messenger 4.6 eropgezet, met msnchatfix en msnaddin. Op het moment loopt hij weer naar behoren.

Maar kan dat het probleem zijn?

Gr. AdXenos
 
Misschien.. Ik zou het niet weten zelf gebruik ik een nieuwere versie van msn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan