Hotmail Inbox staat vast op Chinese taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enthilzha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2011
hallo iedereen,

Ben nieuw op deze forum dus hoop dat ik de juiste sub-fora heb gekozen.
Mijn probleem is als volgt, 2 weken geleden kreeg ik een mail van een vriendin van mij uit Hong Kong. Deze zijn vaak in het chinees, maar deze keer was het een spam mail, er stond alleen een link in. Deze heb ik verder niet aan geklikt ofzo, maar blijkbaar was het al te laat.

De volgende dag toen ik mijn inbox opende van hotmail via mijn webbrowser chrome, was de ingestelde taal chinees. Ik gebruik op dit moment geen mail programma ofzo en dat wil ik op dit moment ook niet.

Ik heb zelf natuurlijk gelijk alles getest waar ik zelf op kwam. Dit was natuurlijk ook gelijk de taal terug zetten, wat even duurde want ik lees geen chinees. Maar dit heeft blijkbaar helemaal geen zin. Als ik via de taal optie het terug zet naar Nederlands of iets anders, reageert de inbox niet op. De rest wel, het menu etc maar zodra ik naar mijn inbox ga staat het weer in het chinees.

Zelfs chrome vertaling werkt niet in de inbox, je ziet het even naar Nederlands springen en dan gelijk weer terug naar chinees. Daarnaast heb ik natuurlijk ook gelijk mijn hele pc gescanned op virussen etc. Met avg free, Malwarebytes, spybot, ad-aware, hitmanpro. Maar mijn pc was helemaal schoon.

Ik heb natuurlijk ook op andere pc's gekeken en het blijkt niet mijn pc te zijn, want overal is dit nu het geval. Ik heb al rond gekeken of dit probleem voor komt, maar kon niks vinden wat met mijn probleem te maken heeft. Dus nu naar een weekje prutsen heb ik er genoeg van en ben begonnen om op fora's te posten.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, het begint super irritant te worden. Alle hulp is welkom of als iemand een idee heeft test ik dit graag uit.

Thanks alvast

Dat was ik ook van plan, maar blijkbaar is dat geen optie meer. Heb die optie maar 1x eerder gebruikt en volgens windows system restore is de laatste datum 28-6 dat is 7 dagen na dat ik dit probleem tegen kwam.

Ik kon geen eerder datum selecteren. Maar bedankt voor je reply

Er staat nog een regeltje onder ( iets van zoeken naar oudere herstelpunten).
Dat had je ook gelezen/gezien?

ja die gaat dus maar tot 28-6. Jammer genoeg, maar dan nog lijkt het mij niet echt mogelijk dat ik een webbrowser mail iets te maken heeft met mijn eigen pc installaties. Want waarom zal op andere pc's zoals die op mijn werk of die van vrienden ook last hebben van het chinees menu. Ik neem aan dat dit meer iets met hotmail zelf te maken heeft.

Ik heb ook andere browser's getest en daar is het probleem het zelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan