Hotmail laadt niet volledig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexxxie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2014
Mijn hotmail laadt niet volledig. Ik snap er niks van en wordt er wanhopig van. Een andere gebruiker kan wel gewoon inloggen. Dit probleem is zowel op de laptop als op de tablet. In chrome en internet explorer. Dit is de screenshot:

hotmail fout.jpg

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?

Snap niets van,... bij mijn Explorer werkt wel :(
ScreenShot005.jpg
Maar misschien moet je ook nakijken welke internet mail systeem bij jou als standaard ingesteld is ??

atsmf8.jpg
Nu moet je alleen maar achter-komen hoe je dat in Chrome instellen kan ...

Laatst bewerkt:
Mijn vader heeft exact hetzelfde probleem (eveneens op meerdere locaties (werk en thuis) en meerdere browsers).
Ik kan daarentegen wel gewoon aanmelden.

Ik heb ook geen idee wat de oplossing is.

@ROYONIX, het probleem treedt pas op ná het aanmelden.

Laatst bewerkt:
:( Helaas moet ik dan ook zelf bekennen dat is me zoiets niet bekend ...... is het dan nie beter windows her-installeren ??

Het ligt niet aan het besturingssysteem, dit probleem speelt zich af op elk willekeurige computer waarop wordt aangemeld met het betreffende account.

Ik heb zo het idee dat het probleem bij Microsoft ligt en dat er iets aan de hand is op hun servers.

Oke snap ik je echt maar is het niet zo ook dat zullen ze meer klachten over zoiets hier verschijnen ?? en als maar Microsoft server niet optimaal werkt dat duurt meestal ook niet lang ....:(

En op andere kant weet je nooit misschien hier komt toch iemand met verlossende hulp :D

Laatst bewerkt:
Microsoft zal hier ongetwijfeld al vele klachten over hebben ontvangen. Mijn vader heeft op zijn beurt ook al meerdere berichten (uiteraard vanaf een secundair e-mailaccount :p) gestuurd.

Microsoft zál het wel snel op moeten lossen, aangezien velen waarschijnlijk kampen met dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan