Hotmail mail prog.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
438
Nu outlook express hotmail niet meer ondersteund :( zoek ik een andere mail client .. is dei er ? die hotmail dus nog wel uit kan lezen ? mozilla enzo doet het dus neit :confused:
 
Geplaatst door ibl
Nu outlook express hotmail niet meer ondersteund :( zoek ik een andere mail client .. is dei er ? die hotmail dus nog wel uit kan lezen ? mozilla enzo doet het dus neit :confused:
outlook express ondersteund dit nog steeds, alleen outlook niet meer
 
Volgens mij kun je niet een nieuw account in Outlook of Outlook Express meer aanmaken.
Als je al geruime tijd via Outlook of Outlook Express je hotmail ophaalt, kan je dit voorlopig nog doen, maar het plan is om dit alleen nog maar beschikbaar te stellen voor de betaalde hotmail accounts.
 
Gaat dus niet meer in gratis Hotmail account maar ik hoorde dat het wel met Incredimail gaat. Heb ik dus zelf nog niet getest.
 
Laatst bewerkt:
ja dat bedoelde ik ... dat ik het niet meer kon ophalen enzo .. maar daar isk dus geen andere prog. meer voor? die dat wel kan .. incredimail werkte niet
 
Met freepops als proxy ertussen werkt het(voor alsnog) in elke mailclient, maar zou je geen gmail nemen?
Google ondersteunt tegenwoordig 100% hun eigen pop en smtp (ssl en TLS!) op een client naar wens. Toch wat beter dan hotmail lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog geen bal van dat Gmail??
Waar kan ik me aanmelden en werkt het hetzelfde als Hotmail??
 
Laatst bewerkt:
@raymond
Begrijpelijk maar moet je daarvoor een topic kaapen? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan