hotmail met gmail ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcovg

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
hey mensheid,

ik heb meerdere e-mail adressen.. en aangezien het lastig is steeds over te switchen heb ik bij bijna al mijn adressen alles laten forwarden naar mijn gmail.. alleen nu begint mijn laatste mail te weigeren.. namelijk HOTMAIL :(.

de workaround die ik nu gebruik werkt wel maar dat is helaas tijdelijk. aangezien het zogenaamd onmogelijk is je hotmails te forwarden naar mails buiten je standaard hotmail.

zo werkt de workaround die ik heb gebruikt:
mail komt binnen op me hotmail
forward naar schoolmail( live@edu )
vanuit hier kan ik wel forwarden naar gmail

helaas is deze mogelijkheid niet meer beschikbaar zodra ik van school af ben.. daarom zoek ik naar een vaste oplossing.. iemand een tip?

de tussenstap van live@edu is nodig omdat je vanuit hotmail adressen binnen alleen naar mails in het live netwerk mag forwarden. en dat vanuit live@edu niet verplicht is..

Als je webbesed wil blijven mailen heb ik helaas geen oplossing voor je.
Wanneer je outlook gebruikt kun je alles daarmee wel binnen halen.
hotmail in outlook

mvg leo

Laatst bewerkt:
helaas was het inderdaad wel mijn bedoeling webbased te blijven... :(. met de outlook optie ben ik wel bekend hoor .. maar bedankt voor de tip...:thumb:

Dan ben ik bang dat ik verder weinig voor je kan betekenen.

mvg leo

in ieder geval bedankt voor de genomen moeite leofact.
en oh jah ik wil er natuurlijk niet voor betalen :p.
btw. ik beschik over een bedrijf en bruikbare domeinen mocht https://domains.live.com/ een oplossing bieden volgens iemand...

in ieder geval bedankt voor de genomen moeite leofact.
en oh jah ik wil er natuurlijk niet voor betalen :p.
btw. ik beschik over een bedrijf en bruikbare domeinen mocht https://domains.live.com/ een oplossing bieden volgens iemand...

ben nu aan het regristreren voor domains.live

ik neem aan dat dit gaat werken maar ik laat het nog wel even weten.. ( aangezien het ook werkte via mijn schoolmail )
Configuratie voor afzender-id (aanbevolen) zal ik dan wel over moeten slaan denk ik? toch?

weet iemand toevallig ook of er een omweg is om DNS-recordtype: SRV werkend te krijgen ? voor: Configuratie voor Messenger (aanbevolen) ?? aangezien mijn hosting dat niet lijkt te ondersteunen in de dns configuratie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan