Hotmail naar persoonlijke mappen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bavaria

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Onlangs heb ik mijn hotmail aan outlook verbonden. Opzich werkt dit goed maar ik kan de hotmail map niet met mijn telefoon laten synchroniseren. Is het mogelijk om de berichten uit mijn hotmail weer te geven in de persoonlijke map uit Outlook?

Alvast bedankt voor hulp!

Tja .....
Heel vreemd. Voor hotmail (ook een zusje van microsof...) is een aparte plug-in (Outlook connector) nodig om hotmail als 'popmail' te kunnen verwerken. En bovendien wordt een aparte set mappen hiervoor aangemaakt......
Omslachtig dus en bovendien zijn de standaardmappen idd. niet te synchroniseren met mobieltjes en pda's.....
Ben blij dat ik een Gmail-account heb ......

Je kunt een 'truc' toepassen middels een regel, waarbij alle mails de verzonden zijn 'aan' je ....@hotmail.com adres verplaatst worden naar de 'gewone' Postvak IN map en alle post die je verzend via dit account ook naar de 'gewone' 'Verzonden Items'-map.

Dat van die outlook connector klopt, die kun je gewoon downloaden op de microsoft site. En mijn hotmail emails en mappen enz worden gewoon ontvangen in outlook.

Hoe kan ik deze hotmail mappen verplaatsen naar de persoonlijke mappen? (hoe pas ik deze truc toe?)

Gr!

Hoi,

In Outlook:
Menu: Extra > Regels en waarschuwingen....
Tabblad E-mailregels, klik bovenaan op 'Nieuwe regel...'
In vervolgvenster onderaan onder Beginnen met een lege regel klikken op: 'Berichten controleren als deze aankomen' en op Volgende
Derde optie (lekker cryptisch ....) Via de naam-map account
Onderaan (Stap 2) klikken op deze zelfde omschrijving en in het vervolgkeuzelijstje je hotmailaccount selecteren.
Weer op Volgende klikken en de bovenste optie aanvinken 'Verplaats het bericht naar naam-map
Onderaan (stap 2) weer klikken op Naam map en de gewenste map selecteren.

Bedankt Teun, deze functie werkt goed. Het enige nadeel is dat de mail uit hotmail wordt verwijderd. Is er ook een functie dat de mail gekopierd wordt? Of dat bijv. de inbox iedere dag gekopierd word naar de persoonlijke map?

Gr.

Ik heb dit probleem ook! En bij mij werkt de oplossing die hierboven gegeven wordt wel voor de verzonden berichten maar niet voor de ontvangen berichten..
Ook heb ik dan het probleem dat ik geen melding krijg van ontvangen berichten op mijn bureaublad. terwijl Outlook wel geopend is.. (te zien aan de pictogrammen rechtsonderin, naast de klok)
heeft iemand een oplossing voor mij??

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan